maanantai 21. huhtikuuta 2008

Vielä ehtii

Nimittäin kirjoittamaan tämä vuorokauden puolella. Joten here we go!

Kuinka pälli saa ihminen olla, jos lähtee kauppaan ja jättää kortin kotiin? Eli ei sieltä mitään osteta. Onneksi tajusin asian ennen kuin olin edes kaupassa sisällä, mutta olin kuitenkin kävellyt jo muutaman kilometrin kyseiselle kaupalle. Noh, ei siinä sitten mitään. Kipitin takaisin kotiin ja päätin jättää kauppareissun huomiselle. Parempaa onnea silloin. Tulipa ainakin lenkkeiltyä. Ja pakko se on muutenkin nostaa liikuntamäärää, kun nuo kilot ovat nyt jämähtäneet paikoilleen. Vielä rantakuntoinen en todellakaan ole.

Olen tässä viime aikoina kehittäny itelleni jonkinasteisen addiktion maitorahkaan. Paljonkohan sitä voi oikein syödä vaikkei ole tarkoituksena lihaksia kasvattaa? Tietääkö joku? En mä nyt sitä mahdottomia syö, ehkä purkki päivässä tai joka toinen päivä. Riippuu tilanteesta.

Loppuun Charonia. Tykätkää tai olkaa tykkäämättä. Mä pidän :)

10 kommenttia:

Wille kirjoitti...

Tykätään.

Mimmu kirjoitti...

Hyvähyvähyvä! :)

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on lähes pakkomielle tarkistaa aina poistuessani talosta, että mukana on: puhelin, avaimet, kukkaro, puhelin, avaimet kukkaro... neverending... Ei pääse vahinkoja tapahtumaan, ainakaan kovin useasti. ;)
Hirveästi en ole Charonia kuunnellut, mutta viisu oli aivan hyvä.

Mimmu kirjoitti...

Mulla on toi tarkistuspakkomielle avaimia kohtaan. Olen asunut 9 vuotta pois kotoa ja vain kerran unohtanut avaimet. Mutta sekin oli tietysti sunnuntai...

Tiina kirjoitti...

Maitorahkaa? Silleen ihan purkista ja maustamattomana?

Mimmu kirjoitti...

Joo, suunnilleen silleen. Voi siihen laittaa pikkasen vaniliinisokeria tai sitten esim funlightia. Mutta ei siis mitään Valion maitorahkaa vaan Ehrmanin. Kannattaa kokeilla!

Minja kirjoitti...

Tietysti me tykätään Charonista.

Tehokkaita tuollaiset kauppareissut, jos tulee käveltyä useampi kilometri eikä sitten edes osta mitään syötävää. Jo on kumma jos ei tuolla taktiikalla ala pikkuhiljaa kilot karisemaan.. :D

Mimmu kirjoitti...

Onhan ne "hyötyliikuntaa". Tosin kyllä mä ihan lenkillä kävelen reippaammin, et silleen ehkä vähän huonompia nää kauppalenkkeilyt.

Minja kirjoitti...

Niin, minä meinasinkin, että yhdistettynä siihen, että ruoka jää ostamatta kortin unohduttua siitä tulee tehokasta, jos siitä tulee toistuva tapa. :D

Mimmu kirjoitti...

Tänään valitettavasti muistin sen kortin ;)