keskiviikko 11. kesäkuuta 2008

Ah autuutta

Täällä suunnalla ollaan oltu tänään ahkeria. Olen tänään:

- imuroinut
- pyyhkinyt pölyt
- pessyt lattian
- tiskannut
- järjestänyt kenkiä vaatehuoneeseen ja kenkätelineeseen
- järjestänyt vaatehuonetta muutenkin
- vaihtanut petivaatteet
- vienyt kolme sylillistä lehtiä paperikeräykseen
- pessyt vessan
- pessyt itseni
- sheivannut
- möllöttänyt

Onhan siinä yhdelle päivällä aikas paljon jo mun mielestä. Huominen olisikin sitten ulkoiluun ja kaupassa käyntiin varattu. Voisi leipoa myös jotakin, sillä ystävä tulee perjantaina kylään. Ja mä kun nyt vain pidän leipomisesta. :)

Viime yönä tuli nukuttua taas todella huonosti, unet jäi ehkä johonkin neljään tuntiin. Nyt toivottavasti nukuttaa paremmin, ainakaan ei voi pölyt vaivata. Allergialääkettäkään en ole muuten muistanut tänään ottaa, mutta ihmeen tukoton olo kuitenkin.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mäkin olen suorittanut noista kahdeksan!
(kolme sylillistä on kaksi kassia ja vaatehuone on vaatekaappi). EN imuroinut, pessyt lattiaa, vaihtanut petivaatteita, sheivannut.

Olenpa mäkin tehnyt paljon! Ja pessyt vielä ikkunan, hellan, järjestänyt häkkivaraston, pessyt ovia ja seiniä, pakannut ja ehkä jotain muuta mitä en muista. HAH! Oli pakko tulla tänne keulimaan, kun olen yleensä niin saamaton ja vätys! Voitinko?

Leivo jotain ihanaista. ;)

Mimmu kirjoitti...

No oot säkin kyllä ollu ahkerana, et anna keulia vaan, mutta varo, ettei karkaa käsistä ;)

Nii, no pesin mäkin tietty hellan kun keittiössä muutenkin touhusin.

Tuukko säkin syömään mun leipomuksia?

Maria kirjoitti...

Tolokun ahkera tyttö!
Minäkin häärään kyllä hirveästi mutta tuntuu etten saa mitään aikaiseksi. Armottomia adhd-kohtauksia... Lie tämä vuodenaika, kun tällaista tekee.

Mimmu kirjoitti...

Mä olisin voinu tulla hääriin sinnekin ja saanu ehkä jtn aikaiseksikin ;)