keskiviikko 6. toukokuuta 2009

Vaatehuone

Onko normaalia, että ihmisellä on about 15 - 20 pikku toppia? Siis näitä naruolkaimisia, niskalenkki yms. Tai t-paitoja varmaan 20 kpl? Alushousuja varmaan reilu kuukaudeksi?

Joo, kyllä. Mä olen järjestellyt vaatehuonetta. Mielenkiinto loppui kesken kenkien suhteen. Ei vaan jaksanut.

Sain mä sieltä taas kirppiskasaan kassillisen tavaraa ja HuutoNettiin laitan farkut ja pari toppia. Onhan tässäkin taas :) Kengät ja laukut pitäisi vielä käydä läpi. Ja pestä talvitakki, pesettää kerrankin villakangastakki, laittaa talvikengät säilöön ja ottaa  kesäkenkiä tilalle. 

4 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Hmm, mun mielestä toi kuulostaa melko vähältä... :D

Mimmu kirjoitti...

Montas itelläs on? ;D

Tiina kirjoitti...

Niitä ei pysty laskemaan. :D

Mimmu kirjoitti...

No sitten mä voin miehelle sanoa, että tiedän jonkun jolla on enemmän, et ei mulla oo paljoa vaatteita :D