maanantai 21. joulukuuta 2009

Joululahja-ahdistus


Kertokaa joku mitä ostaa 32-vuotiaalle miehelle joululahjaksi?  Hintaa ei lahjalla saa olla kovin paljoa, sillä mies oli aluksi sitä mieltä, että ei ostettais toisillemme ollenkaan lahjoja, mutta mä vänkäsin, että haluaisin kuitenkin jotain. Oman lahjani mä tiedän, tai siis ehkä. Mies on huomenna menossa ostamaan mikäli löytää. Kyseessä on niinkin omaperäistä kuin korvakorut. :)

Miehelle olisi kiva ostaa myös joku koru, mutta tuo nyt pitää lähinnä kultaisista koruista ja sekin rannekoru minkä haluaisi, maksaa muutamia satoja euroja... :/

5 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Hehe, kannattiko vängätä? ;D
Musta nää on aika mieskohtaisia juttuja, ei ehkä löydy mitään universaalia ratkaisua. Osta sille joku rakennusjuttu jolla se voi kilkattaa.

Mimmu kirjoitti...

Tiina: Tottakai kannatti, ainakin äskeisen puhelun perusteella. Se on nyt kultasepänliikkeessä tuskailemassa korujen kanssa :D Oli ottanu oikein vuoronumeron, että voi kysyä myyjältä ja soitti siitä mulle :D

Ja joo, sellaista pienoismallijuttua aattelin kanssa, mut se ei taida olla oikein hyvä sit kuitenkaan, kun se vanhempi poika saa sellaisen, niin se saa sen kanssa värkätä sit vähän aikaa.
Kai mä keksin niinkin omaperäisen lahjan kuin tuoksun. :) Sellaisesta se on ainakin puhunu tuossa joku aika sitten.

Hehkuvainen kirjoitti...

Lahjakortti hierontaan? Vielä en oo semmosta miestä tavannu joka ei tykkäis hartiahieronnasta.

Lahjakortti ravintolailtaan sinun kanssasi? Ainakin kaikki minun tuntemani miehet pitävät myös syömisestä :P.

Anonyymi kirjoitti...

Mulle tulee mieleen esim:
hauskat boxerit, joku cd-levy, dvd, pyyhe, sukat..

Mimmu kirjoitti...

Hehkuvainen: Hieronta ois muuten hyvä idea, mutta tuo ei halua tavalliseen hierontaan vaan urheiluhierojalle ja toisaalta mä voisin tehdä itse sellaisen lippulapun, millä lupaan muutaman kerran niskahierontaa. :)

Syömään tuota ei täällä saa kovin helposti ja sitäpaitsi mä itse odottelen vieläkin miehen lunastavan lupauksensa tarjota ruuat.

Elli: Hyviä ideoita, mutta...
Boksereissa mies on liiankin tarkka ja omistaa niitä varmaan 50 paria, samoin sukkia. Musiikki on kaikki koneella joten cd ei oikein tulisi käyttöön. Sama juttu DVD:llä, mies katsoo lähinnä 24-sarjaa tai vastaavaa DVD:ltä ja kaikki mikä tällä hetkellä miellyttää, onkin jo olemassa.

Pyyhkeet voisi olla harkinnan varainen asia, siihen sitten vielä mukaan jtn henkilökohtaista vaikkapa :)