maanantai 19. marraskuuta 2007

Loppu

Nyt mun ja JK:n juttu on pantu lopullisesti jäihin. Sitähän se siis olikin jo, mutta vain loppukaneetteja vaille valmis. JK otti asian niin, että hän deletoi mut kokonaan elämästään. Vaihtaa kaikki yhteystiedot, siten, etten varmasti ole häneen enää yhteydessä. Liioittelua? Mun mielestä kyllä. En mä ole häirikkö. Se tuntuu nyt todella pahalle.

Uni ei ota tullakseen. Silmät turvonneet. Taas olisi lohduttavalle kainalolle käyttöä. Hassua, että mä otan asiat näin, vaikka tiesin ja olin itsekin sitä mieltä, ettei tästä tule mitään. Tuo täydellinen katoaminen vain on se, mitä en odottanut.

5 kommenttia:

Wille kirjoitti...

En minä näihin oikeasti vakaviin asioihin osaa kommentoida.

Mimmu kirjoitti...

Ei sitä tarvikkaan Wille sanoa mitään erikoista. Vain se, että sanoo edes jotain, riittää :)

Anonyymi kirjoitti...

Voi itku. :( Iso halaus.

Wille kirjoitti...

Jotain.

Mimmu kirjoitti...

Sirenita. Kiitos.

Wille. :)