torstai 22. marraskuuta 2007

Torstai

Piti mennä aamulla aikaisin lenkille. Meninkö? No en. Piti mennä aamulla aikaisin suihkuun. Meninkö? No en. Piti imuroida. Imuroinko? No en. Mitä mä olen sitten tehnyt? No nukkunut prkl!

Kohta pitäisi sitten aloittaa läävän raivaus, pyykin pesu, keittiön pesu. Ja silti mä vain istun koneella. Noh sen verran annettakoon anteeksi, että löysin mä teille jotakin katsottavaakin. Eli jos olet löytänyt jonkun, muista noudattaa näitä neuvoja.

Mutta nyt tämä täti lähtee tekemään jotakin fiksua.


4 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Hyviä neuvoja... Ja kuvasta pidin kans. Sopii muhun!

Mimmu kirjoitti...

Mä luulen, että melko moni tuntee yhtäläisyyttä ainakin jossain vaiheessa tuohon kuvaan ;)

PinkParsley kirjoitti...

hehehhehehee, ihanan inhimillistä, helppo samaistua..

tosin mä sain nyt pahasti vaikutteita tuosta ohjelinkistä.. mulla on yks ihana kirja vanha kirja.. =O

PinkParsley kirjoitti...

=) piti sanoa että kiitos vierailusta..