maanantai 12. tammikuuta 2009

Maanantai

Niska jumissa, selkä jumissa, silmiä särkee, päätä särkee, pahoinvointia. Tässäpä nämä mun viimeiset pari viikkoa. Ja ei, en tietääkseni ole raskaana. Inhottavaa vaan kun ei osaa nukkua niin, ettei menisi jatkuvasti enemmän ja enemmän jumiin. Siksipä tämä koneella hengailukin on jäänyt vähiin. Ei vaan viitsi jumittaa itseään enempää.

Viikonloppu meni ihan kivasti. Tosin eilisen urakkana oli kämpän siivous, josta mä hoidin tiskauksen, imuroinnin, lattianpesun ja pölyjen pyyhkimisen. Toinen osapuoli pesi peräti vessan. WUHUU!!! Ei oo reilua aina... Eikä tehny kyllä hyvää jumillekkaan kyllä :(

Tänään olisi ohjelmassa: ei mitään. Eli rentoilupäivä. Kaupassa tosin pitäisi piipahtaa, mutta sinne ehtii kyllä.

Hauskaa uuttaa viikkoa kaikille!

4 kommenttia:

Hehkuvainen kirjoitti...

Voi miten kurjaa tuommoinen olo :/. Toivottavasti se pian laantuu. Mukavaa alkanutta viikkoa sinullekin!

Tiina kirjoitti...

Oletko pyytänyt tai kantsisko pyytää lääkäriltä lihasrelaksantteja? Voisi helpottaa hiukkasen.

Koitahan nyt relaksoitua ja voida paremmin. :)

Anonyymi kirjoitti...

Tuo kuulostaa perhe-elämältä... :)

Rentouttavaa tätä viikkoa!

Mimmu kirjoitti...

Hehku: Eiköhän tää tästä :)

Tiina: Mulla on relaksantteja. Niitä ei vaan viittis jatkuvalla syötöllä vetää. Ja sitä paitsi pitäis varmaan kysyä jotain vähän tujumpia. Tosin noistakin lääkäri sano,et jo yks aiheuttaa hömelön olon. Mä oon parhaimmillaan vetäny kolme eikä oo tullu hömelyyttä.

Sirtsu: Kait se sitä perhe-elämää onkin. Varsinkin viikonloppuisin, kun täällä on lapsiakin. :)