lauantai 3. lokakuuta 2009

Pakkaspäivä


Olen täällä koulupaikkakunnalla ja täällä on pakkasta. Eilen kun tulin, oli maa vielä hieman valkoinen aamulla sataneen rännän johdosta.  Talvitakki on mukana, mutta vielä ei ole tarvinnut sitä laittaa päälle.

Mua jännittää hieman maanantaina alkava koulutus, sillä mä en ole ollut koulussa sitten vuoden 2003. Mutta eiköhän siitäkin selvitä.

Mä alan tässä valmistautumaan leipomisurakkaan eskarilaisen kanssa. Palataan asiaan ja ilmoitelkaa itsestänne! :)

6 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Aa, tää vastasikin mun kysymykseeni tuolla omassa kommenteissani.

Oothan ostanu uuden repun ja penaalin ja kyniä ja kumeja? :)

Minja kirjoitti...

No joko sä mokoma karkasit sinne taas! :(

Mimmu kirjoitti...

Tiina: Mä en oo ostanu vielä yhtikäs mitään. Paitsi bussikortin hain tänään. Josko ens vkolla pääsisi ostamaan jotain koulutarvikkeitakin. Katsoo nyt mitä edes tarvii.

Minja: Joo, kyllä mä karkasin. :)

Hehkuvainen kirjoitti...

Tsemppiä kouluun :)!

Lumi kirjoitti...

Tulin vaan sanomaan moi pitkästä aikaa ja samalla nyt tsemppailen koulunalkua, kun huomasin sen lukiessani tekstejäsi :)

Mimmu kirjoitti...

Hehku: Kiitos :)

Lumi: Kiitoksia ja kiva kun kävit pitkästä aikaa :)