keskiviikko 8. joulukuuta 2010

Comeback

Haluaako joku arvata, että mikäs se taas tekee paluutaan? Noh, ei tarvi, mä voin kertoa, että se on taas flunssa. Nenä vuotaa igen. Onneks tällä hetkellä ei ole yhtikäs mitään muuta vaivaa tuon iänikuisen (=kolme kuukautta) kestäneen yskän lisäksi.

Milleköhän lääkärille mun pitäis mennä, että saan itteni ennen kesää terveeksi?

Miehelle tuossa viime viikolla sanoin, kun tuo kysyi milloinkohan tuo mun yskä menee ohi, että menee varmaan sitten kun mun työt loppuvat eli vuoden vaihteessa. Nyt sitten eilen kuulinkin, että mun työsopimusta jatketaankin toukokuun loppuun. Eli kesällä sitten katsellaan uudelleen tuota yskän paranemista. Lääkäritkään kun ei tiedä yhtikäs mitään, mikä tuon aiheuttaisi.

**

Oon saanu töissä tänään melkoista hellyyttä, 1, 5 vuotiaalla lapsella oli tänään aivan hirveä läheisyyden tarve ja sylihätä. Ei siinä hirveästi muuta voinu kun kanniskella toista tai istua jossain lapsi sylissä. Ja niskat kiittää.

Ei kommentteja: