maanantai 6. heinäkuuta 2015

Rappion jälkeen

Viikonlopun rappioelämästä jäi käteen lähtenyt ääni ja monta hyvää muistoa. Eli ei mennyt lainkaan hukkaan tämäkään loman aloitus.

Perjantaina tuli muuttuvia tekijöitä matkaan sateen muodossa, joten eräät pienimuotoiset festarit merenrannalla jäi välistä ja tuttu ja turvallinen yökerho veti puoleensa.
Lauantaina ilma oli parempi, mutta koska olin liikkeellä eri seurassa, ei ne festarit tulleet enää kyseeseen. No muuten mukava ilta terassin ja baarin ja yökerhon kautta.

Mä oon nykyisin huomannu itsessäni erilaisia piirteitä. Varsinkin hieman humaltuneena, tykkään halailla kavereitani, varsinkin miespuoleisia. Toki teen sitä myös selvinpäin, mutta tuolloin se korostuu. Ja ehkä mulla tulee kosketeltuakin enemmän. Siis ihan vaan käsivarresta esimerkiksi, te senkin pervot! :)

Eilen olikin sitten tervehenkinen reissu maalaiskylään 100km päähän markkinoille, paska haisi ja auto oli parkissa pellolla. Tämän tuoreemman miespuolisen kaverin kanssa lähdin sinne. Ilmeisesti jokin edellisinä iltoina nautitun alkoholin aiheuttama läheisyydenkaipuu iski päälle, kun siellä markkinoilla kävellessä piti koko ajan skarpata, etten ota häntä kädestä kiinni. En tiiä mistä tuo tuli, sillä mulla koskaan oo oikein ollu tapana kävellä käsi kädessä. Pystyin olemaan tekemättä tätä ja mahdollisesti aiheuttamatta samalla mtn erikoista ahdistusta.

Mutta koska kesäloma on sosiaalisen elämän aikaa, mä alan nyt imuroimaan, jotta pääsen kauppaan ja sen jälkeen kokkailemaan toisen kaverin kanssa jotain hyvää ruokaa tälle päivää :)

Moikka!

Ei kommentteja: