sunnuntai 24. elokuuta 2008

Blogiummetus

Onneksi se vaivaa vain blogissa eikä normaalielämässä (too much information?). Sanottavaa olisi, mutta mitään ei vaan saa suollettua tänne saakka. Olen siis ollut keskiviikosta saakka jo Tampereen vaikutusalueella ja kertaakaan en ole tänne saakka sen jälkeen päässyt kirjoittamaan. Aika tuntuu jotenkin vain matavan eteenpäin enkä saa mitään aikaiseksi. Tuntuu kuin sydän olisi jäänyt sinne missä olin nämä monet viikot.

Hammaslääkärissä pääsin käymään yli puolen vuoden jonottelun jälkeen. Loputkin viisaudenhampaat tullaan repimään pois sekä paikkaustakin on luvassa. Eli kunnon remontti taasen. Mun mielestä todella epäreilua, sillä hoidan kyllä hampaitani, mutta ilmeisesti en sitten tarpeeksi hyvin tai sitten tuo hammasluu on vain niin heikkoa. :(

Mutta koska se ummetus vaivaa, en lätise tämän enempää mitään mitä ei tule kunnolla ulos vaan menen nyt etsimään yhden meemin, jonka voisin tehdä. Lumenkohan blogissa sen näin... Katsotaan.

Hauskaa sunnuntaita ihmiset!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tuttu vaiva tuo verbaaliummetus :/.

Hampaiden paikkaus sen sijaan on minulle täysin vierasta. En minä hoida hampaitani sen ihmeellisemmin kuin muutkaan, mutta olen ilmeisesti saanut perinnöksi kestävät hampaat. Kahdeksankymppisellä mummollani on edelleen omat (hyvät) hampaat suussaan. Toivottavasti selviät remontista hyvin :).

Ja hauskaa sunnuntaita sinullekin!

Mimmu kirjoitti...

Epäreilua. Mäkin haluan hampaat, joita ei tarvisi paikata!!! Mulla on kaikki poskihampaat paikattu ja näköjään niihin siltikin tulee vielä reikää! Mulle ei kyllä sitten tule hammaskiveä, jos jotain positiivista etitään ;)

Tiina kirjoitti...

Joskus se on semmosta. Toisinaan ummettaa ja toisinaan sitten suorastaan ripuloi blogiin. :D

Luulen kanssa, että hampaiden kunto on hyvin pitkälle geeneistä kiinni. Minäkään en hoida hampaitani juuri mitenkään, paitsi pesen kerran päivässä, eikä niille ole tarvinut lääkärin tehdä mitään vuosiin. En edes muista koska on viimeksi paikattu... 16-vuotiaana vissiin. Eikä viisaudenhampaitakaan ole näkynyt.
Niin että nyt voit syyttää ihan perimääsi tästä!

Mimmu kirjoitti...

Tiina: Mä olen kanssa huomannut tämän, että se blogin kirjoitussuoli ei toimi kyllä aina kovinkaan hyvin. :D

Mä pesen hei hampaat kaks kertaa päivässä ja silti ollaan tässä, että aina saa paikkailla PRKL! Nyt pitää mennä syyttämään vanhempia tai isää lähinnä, kun huonot hampaat perimässään lahjoitti!!!