keskiviikko 27. elokuuta 2008

Hakusanoja

Pakkohan näitäkin on joskus tänne taas laittaa. Sain taasen repeillä kun niitä pitkästä aikaa luin :D

- Suklaatäytekakku Hyvää olisi, kyllä kiitos mulle nam.

- hame päällä pano Onnistuu. Jos kerran niin kiire, ettei pois ehdi ottaa.

- lapsen pelkotilat Toivottavasti ei ole täältä blogista tulleita :S

- "haluan imbesillin miehen" Mä en!

- euromarket kaasugrilli Ei ole kokemusta. Ehkä nyt syksyllä kannattaa alesta ostaa.

- huutonetti Ei ole täällä, kirjoita mieluummin sinne osoiteriville huuto.net niin osut oikeaan.

- kerrostaloasuminen valitus naapuri Tekisitkö valituksen naapurista vai valittaako naapurisi? No, ole vaikka isännöitsijään yhteydessä.

- maitosuklaa kissoille Ei saa antaa!

- köksä essu Meidän yläasteen köksän essut oli sellaisia liloja tai vaaleansinisiä, samasta kankaasta tehtyjä kuin kaikkien köksäluokkien verhotkin. Eli kamalia! Varmasti 80-luvun alusta ne.

- miksi nenä vinkuu No kun siellä on knöllejä? En mä tiedä, mutta se on ärsyttävää!

- nenä vinkuu yöllä No nii-i? Joidenkin nenä tekee sellaista. Ei siihen kuole.

- osta nokia 3500c Osta vaan. :) Mä oon tykännyt.

- rahkaa päivässä En ole muuten hetkeen taas rahkaa syönytkään.

- skeittilauta 20e En mä tiedä mitä ne maksaa. Näytänks mä skeittarilta?

- sukupuolitautitesti kuopio

- Sukupuolitautitesti  turku

- sukupuolitautitesti seinäjoki

- sukupuolitautitesti oulu

- sukupuolitautitesti tampere

- sukupuolitautitestit missä? Kyllä sen saa ihan oman paikkakuntansa terveyskeskuksessa. Ei tarvi kaikkia isoja kaupunkeja läpi käydä ;) Lääkäriltä lähete (tai joskus saattaa onnistua ihan soittamallakin vain ajanvaraukseen, siis lääkärin) ja siitä sitten purkkiin pissimään ja verta luovuttamaan putkilollinen.

- seinäjoen tirkistelijä Toivottavasti tää ei ole mitenkään yhteyksissä tohon "sukupuolitautitesti seinäjoki". Kuka Seinäjoella myöntää olevansa tirkistelijä?

- veronpalautukset miten No ne tulevat pankkiin omalle tilillesi jos olet laittanut tilinumeron verotoimistoon, jollet, niin kyllä ne saat. En nyt muista tulevatko ne vieläkin postiin vai tuleeko johonkin pankkiin, mutta kyllä tiedotetaan, ei huolta! :)

Sellaista tällä erää. Kiitos mielenkiinnostanne. :)

Ei kommentteja: