tiistai 17. maaliskuuta 2009

Lätinää

Flunssa alkaa olemaan pikkuhiljaa voitonpuolella. Yskityttää ja nenä on hieman tukossa, muuten ihan jees. Eiköhän tämä tästä. :) 

             .

Kun ei nyt ole mitään kummallisempaa kerrottavaa, niin katotaanpa vaikka hakusanoja.

- Kippis indonesiaksi (Ei mitään tietoa. En mä osaa indonesiaa)

- Pöh (Sanoppa muuta)

- Kaikki mitä haluat seksistä mtv3 (En mä usko, että sitä tietoa kannattaa Maikkarilta etsiä, mieti mieluummin omassa päässäsi)

- Totalitaarivaltiossa (Oonks mä muka joskus jotain tuollaista kirjoittanu?)

- Asunto lemmikkejä allerginen (Asunto on. Lemmikkejä on. Allerginen olen.)

- Hampaan poisto turvonnut poski (Syy ja seuraus. Toisilla turpoaa enemmän kuin toisilla. Mulla ei pahemmin.)

- Eiffeltornin leveys (Olen käynyt, mutta en mitannut. Aikas iso se kyllä on.)

- Häntäluun tulehtuminen (Ei ole käynyt niin. Mulla vaan taitaa olla ylipitkä häntäluu, kun tuntuu, että liian kovalla ei vaan pysty istumaan tai häntäluuhun alkaa sattumaan.)

- Itkupotkuraivari (Niitä sattuu toisinaan)

- Juurihoito+puutuminen (Ei mitään ongelmaa. Kyllä se saadaan puudutettua keinolla tai toisella. Viimeinen keino taitaa olla puudutusaineen laittaminen suoraan hermoon.)

- Karies wkipedia (Wikipedia voisi auttaa enemmän...)

- Mukava bussikuski (Niitäkin löytyy ihan busseistakin eikä vain Googlesta urbaanilegendana.)

- Raskaus + ravintolassa syöminen (Eipä se mun tietääkseni ole mikään este. Tosin enpä mä ole ollutkaan raskaana.)

- Tiskaus essu (Essun tiskaus?)

- Tää on kivaa (Nii onki!)

Että näin. Heihei!

Ei kommentteja: