tiistai 10. maaliskuuta 2009

Haastetta

Peikkotyttö Menninkäinen haastoi kertomaan asioita. 

Meemin säännöt:

1. Linkitä henkilö joka haastoi sinut.
2. Kirjoita säännöt blogiisi.
3. Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.
4. Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.
5. Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti heidän blogeihinsa.
6. Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen

1. Mulla on lapsena murtunut vasen ranne kaksi kertaa. Neljä- ja kahdeksan vuotiaana.

2. Olen kahden lapsen kummitäti.

3. Olen todella laiska siivoamaan vaikka pidän siisteydestä. Jos joku aikoo tulla kylään, kannattaa ilmoittaa asiasta päivää etukäteen, tai ainakin pari tuntia aikaisemmin. Täällä saattaa hyvinkin olla viikon tiskit keittiössä, viikon posti pöydällä ja parin viikon villakoirat lattialla. Joskus tosin saan siivouspuuskia, kuten kävi viime kesänäkin.

4.  Vanhempani ovat edelleen naimisissa keskenään, asuvat edelleen samassa talossa kuin naimisiin mennessään ja ovat menneet naimisiin reilu kuukausi syntymäni jälkeen.

5. Mut on nukutettu kaksi kertaa elämäni aikana. Kummallakaan kertaa en tosin ole ollut sairaalassa yötä.

6. Mulla on vajaa vuosi ja neljä kuukautta nuorempi pikkuveli.

En nyt haasta ketään suoraan, mutta kaikki, jotka ovat syntyneet parillisena vuotena, parillisena kuukautena ja parillisena päivänä saavat vastata (ja tietty jos oikein kovasti haluaa, niin toki muutkin :)  ).

Nyt lukemaan kirjaa peiton alle. Kauniita unia!

 

3 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Onneks oon syntyny parittomana päivänä, koska en ois millään jaksanu keksiä. :D

Annikki kirjoitti...

Minä taas parittomana kuukautena. :)

Mimmu kirjoitti...

Laiskimukset! :)