maanantai 30. maaliskuuta 2009

Uudestaan...

Mä olin tänään... osaako joku arvata? Hammaslääkärissä. Vaihteeksi. Nyt oli eri lääkäri kuin yleensä. Tää oli sellainen about mun ikää oleva mies, jota jännitti ihan hirveästi. Sillä tärisi kädet. 

Tänään oli ohjelmassa juurikanavien mittausta ja rassailua. Tosi inhottavaa hommaa. Ei siinä, että olis sattunu vaan se, että mä en jaksa tuntia pitää suuta auki, varsinkin kun siellä on ängettynä about kolme eri instrumenttia ja kädet, joiden halkaisija ei oo mikään pieni. Se tyyppi sai pudotettua pari niitä piikkiä millä se rassaili niitä kanavia, mun kaulalle ja hiuksiin. Siinä vaiheessa tuli tunne, että onkohan toi ihan valmistunu vielä ja kuinka ammattitaitoinen. Noh, saatiin ku saatiinkin homma tehtyä ja taas väliaikainen paikka siihen päälle. Että eiköhän tää tästä. Toukokuussa taas...

2 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Mulla on huomenna hammaslääkäri. Ja tunnin aika... Ääk.
Toivottavasti ei oo kauhean epämukava kokemus.

Mimmu kirjoitti...

Mulla on nykyään aina tunnin aikoja :D