maanantai 20. kesäkuuta 2011

Sataa, sataa ropisee...

Täällä on satanut about koko päivän. Eikä silloin kiinnosta mennä pakollisia kauppareissuja enempää ulos. Kaikki jotka ovat Oulussa käyneet, tietävät, että täällä on se tuuli toisinaan aivan kamala. Tänään ei onneksi nyt ihan niin hirveästi tuullut, mutta kyllä hyvin pääsi kastumaan sille pienellä kauppareissullakin.

***

Mulla on aivan hirveä akvaariokuume. Eikä asiaa auta se, että mun kaverilla on parikin akvaariota, joita olen nyt käynyt viime aikoina katsomassa. Eli ostakaa joku mulle akvaario, kalat, alusta, tarvikkeet ja tuokaa se tänne. Mä niin tykkäisin. Tänäänkin tuijottelin kaverin kaloja varmaan reilu puoli tuntia. Sieltä akvaariosta löytyy parisen kymmentä kalaa, kotiloita ja kutua. Toisessa on sijoitettuna vajaa sata kalanpoikasta. Hassuja tyyppejä. :)

***

Mitäs ihmiset ovat suunnitelleet juhannuksen varalle?
Meillä olisi tarkoitus lähteä miehekkeen äidin ja tämän miehen mökille. Mukaan tulisi mun miehen lapset. Eihän siinä mitään, mutta en ole koskaan tavannut miehen äitiä. Mummut, tädit, veljet yms kyllä, mutta en äitiä. Ja ne, mitä olen kyseisestä ihmisestä mieheltä kuullut, eivät ole kovinkaan mukavia asioita. Tosin kerran puhuin puhelimessa kyseisen henkilön kanssa ja tuon puhelun jälkeen tämä äiti ylisti kuinka mukava olin. Miehelle siis.

Selviääkö tuollaisesta juhannuksesta silti hengissä?

Ei kommentteja: