tiistai 21. kesäkuuta 2011

Suunnitelmien muutoksia

Nyt ei sitten ilmeisesti tarvitse miettiäkkään, miten tuo juhannus miehen äidin seurassa onnistuu. Äitiliini oli nimittäin eilen soittanut ja kertonut tajunneensa, ettei me muka kaikki mahduttaisi nukkumaan mökillä. Että mitäs jos me tehtäisiinkin vain päiväreissu ja sekin jo torstaina. Eli tuskin tulee tapahtumaan. Mies sanoi, että äiti on varmasti mennyt lupaamaan jollekin ystäväpariskunnalle juhannusaaton ja unohtanut koko asian, eikä nyt kehtaa alkaa sitten sitä kertomaan vaan vetoaa tilanpuutteeseen. Miksi muuten asiasta olisi puhuttu kolmisen viikkoa ja nyt yhtäkkiä siellä onkin ahdasta?

Ei voi aina ymmärtää...

4 kommenttia:

Nnetta kirjoitti...

Ehkä vain joku ihminen ei miellytä, ei tykkää että ko. ihminen sinne tulee. Mutta ilkeetä toisaalta tommonen, ilmoittaa viime tipassa - ei sinne mahu ym. :/

Mimmu kirjoitti...

Nnetta: Niin, ei voi tietää motiiveja. Kyseinen äitihän ei ole muakaan koskaan nähnyt ja siksi kutsui sinne, että nyt nähtäisiin ja tutustuttaisiin. Ei ainakaan mun mielestä nyt kovin hyvää kuvaa itsestään antanut.

Nnetta kirjoitti...

Aih, siinä on sellainen taustalla! :/
Ikävää kun antaa heti jo tuollaisen kuvan, jos eka onkin innoissaan ollut kutsumassa. Liekkö jänistystä vai eikö sittenkään kiinnosta? Pelkääköhän sua osittain, että esim. tentit häntä tms.

Mimmu kirjoitti...

Nnetta: En mä usko, että olisi jännittämään alkanut. Ei kuulemma ole sellainen tyyppi. Ainoastaan tietysti ehkä se saattaa jännittää, kun miehen veljen vaimosta hän tykkää kovasti, mutta mun miehen ex-vaimosta ei pitänyt, niin saattaa ajatella mun olevan samanlainen. Mutta tuskin sitten sekään. Niin moni heidän suvusta on kuulemma mua kehunut tällä äidille.

Ehkä se oli vaan joku tälläinen outo päähänpisto. Todennäköistä kun olisi se, että hän olisi se, joka mua tenttisi, ei päivänvastoin ;D