sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Diipadaapa

Se saliopastusasia järjestyikin nyt sen verran, että perjantaina alkaa ohjatusti treenaus :) Tai siis silloin saan saliohjelman tehtyä treenarin kanssa. Eihän mulla oikeasti ole varaa kovin moneen treenarin kanssa vietettyyn hetkeen.

Toivottavasti siitä olisi sitten apua tähän mun jumissa olemiseen. Mulla on tälläkin hetkellä aivan järjetön jumitus vasemmalla puolella, en ees tiiä missä. Ei vaan voi kurotella eikä edes hengittää syvään ilman, että pistää ja pahasti jonnekin kylkeen tai rintaan.

***

Tämä viikonloppu on ollut sellainen, että ikävä Tampereelle on kasvanut ja paljon. Mä en ymmärrä miks mulla on sinne ikävä, sillä silloin kun sieltä lähdin, olin onneton. Ei siellä varmastikkaan asiat olisi kovinkaan paljon paremmin mitä ne on täällä. Se on vaan aina, kun on paha olla, tulee se ikävä. Aika kultaa muistot melko hyvin.
Oon tässä miettinyt, että mistä sitä repis niin paljon rohkeutta ja voimaa, että valmistuttuani keräisin kamani ja lähtisin pois täältä. Ainakin tällä hetkellä se vaihtoehto houkuttais kovasti. Mulla on nyt vaan sellainen tunne, että mä en täällä pääse missään asiassa eteenpäin. Kaikki vaan junnaa paikoillaan tai ottaa jopa askeleen taaksepäin. Mulla on kuitenkin haaveita, mitkä haluaisin toteuttaa. Tai ainakin mahdollisuuden niihin. Koulun nyt vaan haluan käydä ensin loppuun. Sitten mulla onkin ammatti, jossa varmasti en jää työttömäksi.

Ei kommentteja: