perjantai 19. huhtikuuta 2013

Perjantai

Tietteks mitä? Mä tein tänään jotain ihan uutta itselleni. Kävin nimittäin kasvohoidossa ja meinasin kuolla siihen mekaanisen puhdistuksen aiheuttamaan kipuun. Ja silti varasin itselleni uuden ajan kesälle.

Mä olin jotenkin kuvitellut, että eihän se nyt voi oikeasti sattua niin paljoa, mutta kyllä se vaan sattui. Tuntui kuin multa olisi kaivettu ihoa irti jollakin metallivehkeellä. Kyllä mä ne meikinpuhdistukset ja kasvonaamiot oli ihan taivaallista tuon puhdistuksen rinnalla.

***

Tänään piti mennä aamulla salille, mutta ajattelin kerrankin nukkua pitkään, tai siis niin pitkään kun nukuttaa ja tehdä jalkatreenin vasta huomenna. Kävinhän mä eilen kuitenkin salilla.

Mä oon muuten koukuttanu itseni tuohon salihommaan. Mikään ei oo siistimpää kuin se tunne, kun lihaksia pakottaa. Ja se, että huomaa voimiensa ja hauiksensa kasvaneen. Mulla oikeesti tuntee jo hauiksen melko hyvin. :)

***

Eipä kai, oikein mukavaa viikonloppua jokaiselle. Nauttikaa ulkoilmasta vaikka siellä satelisikin!

Ei kommentteja: