perjantai 13. helmikuuta 2009

Hammaslääkäriä...

Tänään olin TAAS kerran hammaslääkärissä. Yksi paikka vaihdettiin väliaikaisesta oikeaksi ja sitten vedettiin viisaudenhammas pois. Lähti melko kivuttomasti. Melko pienellä rutinalla. Inhottavinta tässä päivässä onkin sitten ollut se jatkuva verenvuoto. Koko päivän maistui veri suussa. Alkoi jossain vaiheessa tekemään jo pahaakin kun olin varmaan niin paljon sitä jo niellytkin. Nyt sekin onneksi sitten jo on laantunut. Mä muuten olen niin lapsi, että pyysin saada hampaan mukaani :D Tuossa se köllöttelee pöydällä mun edessä. Melkoisen pitkäjuurinen tapaus. Mun piti ottaa kuvaa, mutta ei vaan jaksa. Laiska paska. Katotaan joku toinen kerta mahdollisesti :)

Mä painun nyt peiton alle ja toivotan kaikille hyvää yötä! Perjantai 13. pv on vihdoista viimein ohi :)

1 kommentti:

Mimmu kirjoitti...

Kun muuten kirjoitin tuon, kello ei todellakaan ole viisi vaan puoli yksi yöllä :D Joku on saanut kellot sekaisin...