sunnuntai 22. helmikuuta 2009

Voihan vide!

Mulle tosiaan tehtiin keskiviikkona juurihoitoa hampaaseen. Mä en nyt sit tiedä mikä vikana, mutta eilen illalla siihen hampaaseen alkoi sitten sattumaan. Nyt ei onneksi satu. Saattaa olla, että se väliaikainenpaikka on jäänyt jotenkin liian korkeaksi ja ärsyttää ikeniä, sillä mä joskus puren hampaita yhteen ihan huomaamatta. Pitää varmaan huomenna soitella sinne hammaslääkäriin, jos alkaa vielä tänään sattumaan. Ärsyttää vaan juosta jatkuvalla syötöllä siellä!

Luntakin satais taas. Mun puolesta sais alkaa kyllä jo tää talvi loppumaan ja kevät koittamaan. Ei haittais sitten yhtään. On tässä jo paleltukin.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on kans ollut joskus tuota hammaslääkärikierrettä, kun ei meinattu vihlonta/kipuvikaa löytää millään. Päädyin myös silloin juurihoitoon. Hoidon jälkeen se hammas oli kyllä arka vielä ihan jonkin aikaa, että ei se varmasti ihan heti tulekaan kuntoon, vaikka ne hermot sieltä olisikin poistettu (mikä on mielestäni aika outoa).

Oi, tuo sun metukkahyrräresepti näyttää niin hyvältä, että pitäisi varmaan itsekin joskus kokeilla. :)

Mimmu kirjoitti...

Kannattaa kokeilla. On ne vaan hyviä :)

Ja onneks mulla nyt toi hammas rauhoittu. Tänne kannattaa aina vähän valittaa hampaasta ja uhkailla, että meen hammaslääkäriin, jollei se oo kunnolla, niin johan helpottaa.