torstai 5. helmikuuta 2009

Parantumaan päin

Alkuviikko meni kärsiessä flunssan- ja allergianoireista. Henkilö, jolla ei allergiaa ole, voi kuvitella flunssan tukkoisuuden potenssiin kaksi. Eli hyvä kun henkeä sai. Onneksi oli kuitenkin pikaflunssa ja nyt on taas jo melko normaali allergiatukkoisuus jäljellä. :)

Mä tajusin tosiaan vasta tänään, että huomenna saisi syödä virallisesti Runebergin torttuja. Miksei kukaan koskaan muistuta mua aiemmin, vaikkapa viikkoa ennen? Ihan sama juttu laskiaispullien kanssa (koskas niiden virallinen päivä on?). Mä ajattelin, että ois voinu ite leivoskellakin niitä torttuja, mutta saa nähdä viittinkö vaivautua kauppaan. Toisaalta, samapa se, vaikka niitä söisikin vasta vaikka viikonloppuna.

Huomenna ois taas siivouspäivä. Eli imurointia, tiskausta, ehkä lattian pesua, pölyjen pyyhintä ja kissojen hiekkalaatikon siivous. Tarkoittanee sitä, että huomenna iskee taas tukkoisuus. Ei kukaan haluais tota eläin- ja pölyallergiaa? Mä voisin mielleläni luopua omastani.

Mutta että jotta kun jaksais huomenna siivota, pitää painua Nukkumatin matkaan. Toivottavasti se vaan jaksaisi mua koko yön, eikä kävisi kuten parina viimeisenä yönä on käynyt. Tai sitten mä en vaan yksinkertaisesti osaa nukkua yksin!

Ei kommentteja: