torstai 9. huhtikuuta 2009

Naapurit

Olen muistaakseni muutamaankin otteeseen valittanut naapuristani, joka soittaa viikonloppuisin musiikkia niin lujalla, että sanoista saa selvää. Isännöitsijälle on valitettu, miehelle on itselleen suoraan sanottu, jätetty lappu, poliisit ovat käyneet ainakin kerran hiljentämässä musiikin, ambulanssiakin on ainakin kertaalleen kyseisessä asunnossa tarvittu.

Tänään kun tulin kotiin, kyseinen mies tuli asunnostaan humalassa ja kysyi multa jo toistamiseen vajaa kuukauden sisään, että onko heiltä muka kuulunut kovaäänistä musiikkia. Vastasin, että on ja että jos tänä tai tulevina viikonloppuina sitä kuuluu, mä tulen omakätisesti ampumaan jonkun sieltä tai muuta vastaavaa. 

Nyt sitten illan aikana mun ovikelloa on käyty pariin otteeseen pimputtamassa. Avaamaan en ole mennyt, koska mulla ei ole tapana avata, sillä tänne ei tule ketään ilman ilmoittamista ja  kuulin jo ovien availusta rapussa päätellen, että alakerran mies se siellä. Olisi varmaan tullut humalassa jotain sössöttämään.

Täällä menee järki noiden kanssa! Varsinkaan kun isännöitsijä ei näköjään tee asialle mitään.

2 kommenttia:

Hehkuvainen kirjoitti...

Hyyy! En ole läheskään riittävän usein kiitollinen siitä, että minun naapurini ovat pääosin vallan siivosti. Ei tarvitse uhata ketään kirveellä ja poliisilla, niin kuin edellisessä asunnossa.

Toivottavasti naapurisi ryyppää itsensä tajuttomaksi jo tänään, ja pääsiäinen olisi hiljainen.

Mimmu kirjoitti...

Mä toivon, että muuttaisi mieluummin muualle ryyppäämään. Vaikka omakotitaloon jonnekin keskelle ei mitään.

Täällä asuu muutenkin todella erikoisia ihmisiä, ainakin päätelleen huumorista, mitä oli pyykkituvan heippalappuun kirjoitettu. Jonkun mielestä kun on hauska kirjoittaa jonkun pyyntöön palauttaa vahingossa ottama paita, sanat alushousut ja sperma. Että näin täällä. Tervetuloa Nokialle, aikuisten ihmisten päiväkoti -taloyhtiöön.