perjantai 24. huhtikuuta 2009

Tää on taas niin tätä


Aamulla heräsin siihen, kun poikakissani oli kuoputtelemassa kukkapurkin juurella. Ei ilmeisesti ehtinyt tekemään mitään, sillä kun olin laittanut pyykit odottamaan Ikean siniseen isoon kassiin vessan lattialle, se kävi kusaisemassa sinne. Mä varmaan herään vielä joku aamu, kun se pissii suoraan mun päälle. Oonhan mä jo siivonnut tässä neljän vai viiden vuoden aikana pissit saappaista, laukusta, pyykkiin menevistä lakanoista, tietokonetuolista, lattialta. Ja ei, sillä ei silti ole tapana tuota kovin usein tehdä, vain silloin kun siitä tuntuu, että ruoka ei tule tarpeeksi nopeasti ja hiekkalaatikon puhtaudessa voisi olla parantamisen varaa. Eli vähän omaakin syytä.  Mutta silti se vaan ärsyttää. Mun pitkäkarvainen tyttökissakaan ei ole tuollainen! Se ei ole kertaakaan pissinyt tms minnekkään muualle kuin hiekkalaatikkoon. Se kyllä on niitä karvapalleroitaan yrppiny sitten laajemmalti.

On tää elämä kissojen kanssa sitten niin kivaa! Varsinkin allergisena. 

Kuvissa ei ole mun omia kissoja.

2 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Se ympäriinsä kuseksiminen taitaa olla poikien juttu. Oli sitten kissa tai ihminen. ;D
Mutta onneksi sentään likapyykkien päälle, ettei justiinsa pesusta tulleiden!

Mimmu kirjoitti...

Miehet!