maanantai 14. syyskuuta 2009

Helouuu!

Kuka arvaa missä mä olen? 

Kyllä, kotona tällä kertaa. Tänään tulin ja ehkä lähden kohta taas. Riippuu parista asiasta. :) Mä olen blogihiljaisuutta viettänyt ihan tarkoituksella, ei ole ollut mitään varsinaista kirjoitettavaa ja eipä sitä silloin kannata turhuuksia tänne syötää. Muiden blogejakaan en ole lukenut, joten nyt on edessä suuren suuri urakka, joka kestänee useamman päivän. Mutta onpa tekemistä ainakin kaiken muun kivan lisäksi.

Huomenna olisi taas tämä hammaslääkäri. Saa nähdä mitä nyt tehdään. Muutaman kerran oon joutunut ottamaan särkylääkkeen pari viikkoa sitten, kun sattui jonnekin tuon vieläkin paikallaan olevan viisurin suuntaan. Eli josko se sitten.

Mutta mä palailen asiaan taasen, kun tulee lisää kerrottavaa. :)

4 kommenttia:

Hehkuvainen kirjoitti...

Heloooooou!

Uutta paluuta odotellessa :).

Mimmu kirjoitti...

Hehku: Terveeee! :)

Annalinda kirjoitti...

Tervetuloa takaisin! Miekin pidin taukoa melkein yhtä kauan, mutta eilen sain vihdoin tikistettyä pari riviä!

Mimmu kirjoitti...

Annalinda: Kiitos :)

Välillä on tosiaan pakko pitää taukoa. Ei sitä aina vaan saa mitään kirjoitettavaa aikaiseksi.