sunnuntai 20. syyskuuta 2009

Allergia - tuo mukava asia

Mähän olen allerginen eläinpölylle, siitepölylle ja ihan vaan pölylle. Nyt kesän aikana huomasin olevan jonkin verran allerginen myös tomaatille. Alkukesän söin allergialääkkeitä ja nyt kun menin miehen luo, jossa ei eläinpölyä ole, päätin lopettaa turhan lääkkeiden syönnin. Mitään tukkoisuusoireita ei ollut. Nyt kun palasin takaisin omaan kotiini kissojen keskelle, kurkku on kipeä, nenä tukossa ja korvaakin särkee tuon kurkkukivun takia. Pölyäkin täällä on enemmän kuin laki sallii. Pitäisi varmaan siivota alkuviikosta. Ei ole kivaa tälläinen aikuisiällä iskenyt allergia. Haluaisiko joku sen?

Hei, arvaako joku mihin mä meen huomenna? No hammaslääkäriin. Vaihteeksi. Toivottavasti ei ole se sama setä kuin viime viikolla. Mä kun haluaisin pitää huuleni ehjinä ja meikkini naamassa. Ei voi olla liikaa pyydetty.

4 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Hieroja ja hammaslääkäri on paikkoja, joihin mennessä ei taida kannattaa meikata kauheasti. :D

Mimmu kirjoitti...

Tiina: En mä yleensä meikkaakkaan, mut nyt mun aika on vasta iltapäivästä ja mun pitää mennä ihmisen näköisenä sitä ennen käymään kaupungissa, niin en viitti hirveästi sit alkaa poisteleenkaan. Ja ei yleensä mulla ainakaan oo hammaslääkärissä pyyhitty märällä nenästä leukaan saakka, kuten viime kerralla.

Harhapolku kirjoitti...

En halua, samassa veneessä ollaan. Perseestä koko allergia!

Mimmu kirjoitti...

Harhapolku: Niinhän se on. Mulla helpotti nyt, kun tajusin alkaa syömään Cirrusta taas siksi aikaa kun kissat ovat täällä. :)