tiistai 30. maaliskuuta 2010

3/5

Tänään tuli arviointikeskusteltua tutkinnonosa 3/5 hyväksytysti läpi. Piti näyttää hygieniapassia ja ea1-korttia, kertoa mitä on tehnyt ja miten ymmärtää tiettyjä asioita. Mä olen kuulemma havainnoija, niin mulle taas kerrottiin. Huomioin asioita ja osaan esittää negatiivistäkin palautetta siten, ettei vastapuolelle tule tunnetta, että arvostelen. Kyllä ne vaan saa mut kuulostamaan niin hyvälle! :D

Eilen tuli uudet lasitkin saatua. Mullahan on aina tosinaan piilarit ja toisinaan kehyksettömät lasit, nyt ryhdyin hurjaksi ja hankin lasit, joissa on metallinväriset kehykset. Mulla on varmaan muutaman vuoden päästä jo jotkut värillisetkin! Se on jännä muuten miten aina uudet lasit sattuu hetken aikaa korvien taakse, vaikka ne olisivat aivan sopivat. Tai sitten mulla vaan turposi pää kaikesta kehusta tuolla arviointikeskustelussa...

*
Tuossa eilen tuli mietittyä sellaista, että mitkä asiat ovat sellaisia, joita ei ex-puolisolle enää kerrota? Vaikka tarvitsisi tämän apua tietyllä tapaa. Mies nimittäin sai eilen ex-puolisoltaan puhelinsoiton ilta-aikaan. Tämä olisi ollut menossa päivystykseen (turhaan) ja kertoi aivan avoimesti naisvaivastaan. Eivätkö tuollaiset asiat ole kuitenkin henkilökohtaisia ja asioita, joita ei kerrota exälle, varsinkin kun ne eivät häneen liity mitenkään ja erostakin on kulunut jo useampia vuosia.
Tietenkin kun on yhteisiä lapsia, tulee oltua yhteydessä, mutta omaan terveyteen liittyvät tietyt asiat eivät välttämättä ole sellaisia, joita kerrotaan. Ainakin mä olen tätä mieltä. Aloin ajattelemaan sitä, että itse en hänen tilanteessa haluaisi, että exän nykyinen tietäisi tuollaisesta vaivasta.

Ei kommentteja: