tiistai 16. maaliskuuta 2010

Maaliskuu

Mua ärsyttää eikä ihan vähääkään. Mulla on nimittäin taas harjoittelu päällä ja tällä kertaa päätti eräs tutkintosuorituksenarvijoija jättää hyväksymättä mun suunnitelman. Ja ihan vain siksi, että se on uudistunut ja hän on tottunut vanhaan malliin. Ja tämä taas tarkoitti sitten sitä, että Mimmu kirjoitti eilen kolmisen sivua tekstiä, sellaista mitä kenenkään muun samaa ammattitutkintoa suorittavan ei tarvitse tehdä. Onko tämäkään sitten oikein? Arviointikeskustelussakin tämä samainen ihminen tullee ahdistamaan mua aivan liikaa. Miksei kukaan vaan kertonut ennen kuin häntä pyysin, että joudun tekemään ylimääräistä työtä??

Pakkohan se on jtn positiivistakin kertoa. Mun mielestä on vaan niin älyttömän kivaa kun tulee kevät. Tosin tämän aamuinen -28 pakkasastetta ei ollut kovin kiva. :(

Ei tässä ole oikein tullut tehtyä mitään ihmeempää. Tänään tajusin käydä täällä vielä olevassa Euromarketissa vain huomatakseni, että olisi kannattanut käydä jo viime viikolla, niin olisi saattanut löytääkkin vielä jtn. En vain ollut edes tiennyt, että siellä on loppuunmyynti menossa. Käteen jäi vain tuolle miehekkeelle paita, itselle tuoksu ja muutama meikki.

Mutta jospa sitä taas jatkaisi Seinfeldin katsomista, tuli ostettua tähän hätään kolme ensimmäistä kautta. :)

Ei kommentteja: