perjantai 18. tammikuuta 2008

Kuohariperjantai

Tänään on ohjelmassa kohtapuoliin kuoharin hakua Alkosta. Ajateltiin juhlistaa ihan vain hyvin mennyttä viikkoa pikkasen. Ei mitään sen kummempaa. Ehkä saunan voisi lämmittää ja pitsan hakea. Sopiipa tosi hyvin kuoharin kanssa yhteen :D

Jännä huomata miten paljon siistimpi ihminen olen täällä. Omassa kämpässäni en todellakaan tiskaa joka päivä tai imuroi kolmea kertaa viikossa. Täällä se tehdään. Joko minä tai JK. Kämppä on koko ajan sen näköinen, että kehtaisi kylään pyytää väkeä. En valita. :)

Eilen vähän kateltiin asuntoja. Aika heikolta näytti tilanne täällä suunnalla. Kun tuo vuokra ei kovin korkea saisi olla, niin se jo rajoittaa paljon. Ja JK:lla kun on vähän tietoa noista eri kaupunginosista, niin hänelle ei mikä tahansa sitten kelpaakkaan. Mutta eiköhän joku paikka jossain vaiheessa löydetä.

Mitäpä teille kuuluu? Vaikka olen kyllä blogeja selaillut, mutta kun ei niin säännöllisesti sitä tee, tuntuu, että jää jollain tapaa kuitenkin jälkeen.

Mutta ei mulla muuta kuin hyvää viikonloppua kaikille!

4 kommenttia:

Minja kirjoitti...

Hyvää viikonloppua sinullekin!

Pistaasi kirjoitti...

Mullakin blogien seurailu menee jaksoissa, miten muulta ehtii. Ei pienistä tauoista tarvitse huolestua :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos kysymästä. Mulle kuuluu ihan parhautta. ;)

Toi asuntojen etsiminen on aika rankkaa puuhaa. Mutta ne sanovat, että kyllä sen sitten tietää, kun Se Oikea osuu kohdalle!

Anonyymi kirjoitti...

Voi kun jaksais itekin pitää kämpän noin hyvässä kunnossa!
On vaan niin käsittämättömän laiska ihminen.. :D