maanantai 7. tammikuuta 2008

Mahdoton maanantai

Miksi maanantait on aina niin... maanantaisia? Mitään kivaa harvemmin tapahtuu. Tai no tänään tuli lunta. Se on ihan kiva kun kerran talvikin on.

JK:n kanssa on ihme kärhämä. Tiedä oikein mitä sekään nyt sitten ajattelee. Antaa miehen olla omissa oloissaan nyt hetki. Aina kun tulee tällaisia vääntöjä, tulee mieleen, että onko tuo mahdollisesti löytänyt tämän blogin, joka on tarkoitettu mun omien ajatusten avoimeksi väyläksi ja henkiraoksi. Sellaiseksi, että sitä ei kovin moni tiedä. Kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta salaisena tämän haluan ainakin läheisiltäni pitää. Ei heidän tarvi tietää kaikkea.

Viikonlopusta vielä sen verran. Tuli tosiaan sanottua kummankin puolelta vaikka mitä paskaa. Tosin mä kuulin sitä ehkä enemmän vielä. Ja anteeksipyyntöä en ole saanut. :( Syy omaan lyhytpinnaisuuteen on varmasti PMS, mutta mikä miehellä? Sama?

3 kommenttia:

Wille kirjoitti...

Jos epäilet että joku jonka et haluaisi tätä lukevan lukee tätä niin eikös sitä voi siirtyä salasanan taakse?

En minä muuta tähän nyt osaa sanoa.

Mimmu kirjoitti...

En mä usko, että kukaan lukee ja toisaalta, jos lukee, niin mun elämäähän tämä vaan on. :)

Anonyymi kirjoitti...

Miesten PMS ;D Hulvatonta! Heillä taitaa olla enemmän hormoneihin liittyviä mielenhäiriöitä kuin meillä naisilla...