lauantai 26. tammikuuta 2008

Lauantain meemiputki

Kun ei tässä ole oikein muutakaan kerrottavaa, niin tehdään meemejä :)

Eli ensin Sirenitan haaste eli ekomeemi.



Lähetä tämä ruusukimppu vähintään viidelle blogi-ystävällesi tai sähköpostilla ystävillesi! Mainitse oma päivän ekotekosi ja pyydä vastaanottajaa mainitsemaan oma ekotekonsa uusien haasteiden yhteydessä.

Päivän ekoteko:
  • Kävin kaupassa kävellen (sinne kauppaan on tosin 50m :D)
  • Lajittelin papereita pahveista.
  • Vein pullot keräykseen

Päivän ekokatastrofitekokin täytynee mainita:
  • Vessassa palanut valo melkein koko päivän.
  • Uunia lämmitetty pariin eri kertaan vaikka oltais voitu tehdä kaikki kerrallakin.
  • Kahvinporot normiroskikseen.
Tätä en nyt laita kenellekkään erityisesti. Saa tehdä joka haluaa, kunhan ilmoittaa kommenteissa.



Ja sitten käydään käsiksi Willen haasteeseen. Eli Oraakkeeli here I come!

Annan sinulle kysymykset ja sinä käyt osoitteessa www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli kyselemässä kysymyksiin vastaukset ja kirjoitat ne sitten tänne. Huom ! Saat muotoilla kysymykset haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sanajärjestystä, mutta kysymyksissä pitää olla sama juoni.

Ja tietenkin pitää vielä itse suluissa kommentoida vastauksia.

1. Mikä on nimeni?
Niko (Pojan nimi... Mä oon tyttö.. Kai?)

2. Missä asun?
Kaverilla. (Tavallaan pitää paikkansa. Enhän mä oo moneen viikkoon kotona ollutkaan ;) )

3. Mikä olen?
Olet poikittainen bitti koodissani. (Poikittainen?)

4. Millainen olen?
Jos uskaltaisin niin kosisin sua, tykkään susta niin! (Uuh! Paremmin mulla menee kuin Willellä tän kysymyksen kanssa)

5. Kuka olen?
Olet huippusuosittu rock-muusikko ja idearikas kynäilijä sekä himoittu seksisymboli, muttet vielä vain tiedä sitä. En minä ole mikään psykiatri... (Ompa tulevaisuuskin selvillä nyt sitten.)

6. Mikä on ollut tärkeintä elämässäni?
Lapsirakkaus. (Näähän osuu aika oikeaan, vai mitä?)

7. Mikä on ollut turhinta elämässäni?
Löysä ahteri, mutta muista toki että ajoittain vastaukseni ovat puuta heinää. (Onko mulla löysä ahteri?!?! Kuka osaa vastata?)

8. Mikä on mielestäni maailman arvoikkain asia?
Se on tää kaikki meidän ympärillä. (Naulan kantaan Watson!)

9. Miltä näytän?
Vanhalta viinalta. (Eilen join kyllä kaksi lasia viiniä, mut ei kai se enää näy päällepäin?)

10. Miltä tunnun?
Mieheltä. (En kai? Mitähän JK sitten mussa näkee tai siis tuntee?)

11. Miltä maistun?
Nektarilta, mutta ota huomioon että tämä on pehmennetty versio todellisuudesta. (Siltä hedelmältä vai joltain mehulta?)

12. Miltä tuoksun?
Hedelmäkarkeilta. (Hammastahnaltapa!)

13. Missä minun kuuluisi olla?
Stockmannilla. (Tähän aikaan yöstä??)

14. Mikä minun kuuluisi olla?
Säädyllisyyteni estää vastaamasta. (*punastus*)

15. Mistä minut löytää?
Saksasta (Maantiedon tunnilla on sitten valehdeltu silmät ja suut täyteen. Suomessa luulin olevani..)

16. Minkä ikäinen olen?
Aivan liian vanha. (Siltä välillä tuntuu, mutta pitääkö muistuttaa...)

17. Mikä on sukupuoleni?
Kai se ukko on. (No sitten ymmärtää sen, että tunnun mieheltä...)

18. Monta henkeä tähän pitäisi haastaa?
Kolme varista, istui aidalla. (En tunne variksia, joten annetaan haastamisen olla.)

Mutta jos kiinnostaa tehdä, niin saa ottaa.

Tämä tyttö menee nyt nukkumaan. Kauniita unia blogimaailma!

Ei kommentteja: