perjantai 4. huhtikuuta 2008

Perjantai

Eilen mä vaan valitin, tänään en. :) Olen herännyt ihan itestään (WOUUU!) jo 6.50, tosin nousin sängystä vasta tuntia myöhemmin, tänään kun ei tarvitse mihinkään mennä. Pyykkiperjantai, kuten yleensäkin. Kiva saada aina viikonlopuksi kaikki pyykit pois tuolta korista. Vaatteet ei tietenkään viikossa vielä pääse loppumaan, mutta on otettava tavaksi tämä kerta viikkoon pyykkäys, niin ei sitten venähdä. Kuka muuten pesee vaaleiden ja tummien lisäksi vielä punaiset vaatteet erikseen? Not me. Nehän menee kätevästi tummien kanssa. Eli mun tapauksessa mustien ja tummanruskeiden.

Tänä viikonloppuna luvassa... Ei mitään. Ihan on vapaa viikonloppu. JK ei edelleenkään tiedä mitä haluaa. Anteeksi nyt vaan, mutta onko kaikki miehet yhtä tunkkeja vai törmäänkö vain mä niihin yksilöihin?

Ehkä parempi olla yksin :)

*****

Perjantain kunniaksi voisin tehdän meemin, minkä löysin Rockan blogista jo joskus aikaa sitten.

Sinulla on luonnostaan hiukset jotka ovat...
[ ] luonnonkiharat (200e)
[ ] suorat (100e)
[X] laineikkaat (50e)
[ ] korkkiruuvikiharat (15e)
[ ] kalju (5e)
[ ] joku muu (75e)

Silmien väri:
[ ] ruskea (1e)
[x] vihreä (75e)
[ ] sininen (50e)
[ ] tammenterhon väriset (ruskeaa) (100e)
[ ] joku muu (15e)

Pituus:
[ ] Yli 210cm (200e)
[ ] 200-209cm (175e)
[ ] 182-199cm (150e)
[x] 165-181cm (85e)
[ ] 144-164cm (45e)
[ ] Alle 144cm (25e)

Juotko alkoholia?
[ ] En (400e)
[ ] Vain lomilla/juhlissa (250e)
[X] Joskus (215e)
[ ] Kyllä (200e)
[ ] Vain viikonloppuisin (300e)
[ ] Joka toinen päivä (50e)
[ ] Kerran päivässä (15e)
[ ] Elän pulloni takia! (Menetit kaikki arvokkuutesi ja joudut aloittamaan 0 eurosta)

Näkö:
[ ] Täydellinen näkö (300e)
[X] lasit/piilolinssit, mutta en käytä niitä/käytän harvoin (200e)
[X] Likinäköinen (100e)
[ ] Lasit lukemista varten (75e)
[ ] Omistan lasit ja käytän niitä aina (50e)
[ ] Piilolinssit (25e)
[ ] Olen käynyt silmäleikkauksessa, näköni vuoksi (10e)

Autosi väri (tai perheesi auto):
[ ] pinkki (2000e)
[ ] tumman punainen (800e)
[ ] kulta (700e)
[ ] harmaa (600e)
[ ] sininen (900e) (*2)
[ ] valkoinen (475e)
[ ] musta (450e)
[ ] punainen (400e)
[ ] vihreä (350e)
[ ] hopea (300e)
[ ] purppura (250e)
[ ] metallinen (200e)
[ ] keltainen (100e)
[ ] ruskea (20e)
[ ] ruosteinen (15e)
[X] ei autoa (0e)

Kengänkoko:
[ ] 48+ (300e)
[ ] 46-47 (200e)
[ ] 44-45 (700e)
[X] 38-43 (500e)
[ ] Alle 38 (550e)

Kolme lempiväriä:
[ ] vihreä (750e)
[X] punainen (600e)
[X] musta (100e)
[ ] keltainen (475e)
[ ] sininen (300e)
[X] ruskea (50e)
[ ] purppura (225e)
[ ] valkoinen (400e)
[ ] turkoosi (350e)
[ ] oranssi (300e)
[ ] pinkki (100e)
[ ] joku muu (50e)

Käytitkö laskuria tähän?
[X] Kyllä (0e)
[ ] En (1000e)
[ ] Joihinkin kysymyksiin (10e)

No mä en nyt kovin arvokas ole. 1975€. Tosin tiedä sitten mihin tää perustuu.

Loppuun yksi ihana biisi. Vai mitä mieltä?



10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mullakin on pyykkäyspäivä ja. Nappasen ton arvohommelin tosta myös ittelleni jemmaan, aika mielekiintoinen, kukahan tonkin on keksinyt, mutta siinä joka tapauksessa tulee hänen ihannenaisensa tai -minänsä esiin kyllä aika hyvin.

Ja biisi on hjuva :) Muksaa viikoloppua.

Niin ja miehet, ne ovat lukunsa erikseen, ei niitä kukaa tajua, tuskin ne itekään.

Mimmu kirjoitti...

Teeppäs ihmeessä tuo meemi jossain vaiheessa. :)

Ja tosiaan, biisi on hjuva. Ellei parempikin.

Kyllä mä luulen, että miehet itseään tajuaa, mutta ei kyllä välttämättä toisiaan. ;)

Mukavaa viikonloppua Lumi!

Wille kirjoitti...

En ollut kuullut edes tuota biisiä. (Tiedän, en kuuntele radiota.) Tykkäsin kyllä.

Ja 3810€ on minun arvoni.

Ja itseäni minä ehkä vähiten tajuan.

Hyvää loppua viikon!

Mimmu kirjoitti...

En mäkään tuota biisiä ole radiosta kuullut, koska en sitä kuuntele ;)

Willepäs on arvokas mies..

Ja sinulle myös Wille, mukavaa loppupuolta viikosta!

Tiina kirjoitti...

Now you're talking... Live on hyvä! Etenkin tää biisi.

Mä muuten pesen punaiset erillään. Menishän ne ehkä siellä tummien kanssa sekasin, mutta en halua riskiä mistään puna-harmaa-sekävärisistä vaatteista. :D

Tiina kirjoitti...

Mullakin on muuten pyykkipäivä tänään. Sitä on liikkeellä?

Mun arvoni on 2275 euroa.
Willehän on arvokas!

Mimmu kirjoitti...

Onko perjantai joku yleinen pyykkipäivä? Vai pesekkö millon sattuu?

Willeen kannattais varmaan tutustua vähän paremmin, kun jätkä on noin arvokas ;) Ja tehdä hyvä henkivakuutus sille yms.. :D Tai sitten ei. Mitäpäs Ultimusmaista me sitten luettais...

Minja kirjoitti...

Mulla on niin vähän punaisia vaatteita, ehkä pari paitaa, että menevät kyllä koneeseen mustien kanssa.

Tykkään muuten tuosta biisistä kanssa!

Wille kirjoitti...

Minäkin pesin pyykkiä tänään.

Oikeasti minä olen ihan arvoton. Ei kannata henkivakuutuksen toivossa minuun tutustua. Tuo testi valehtelee.

Mimmu kirjoitti...

En mä usko tuota, että olisit arvoton. :)