perjantai 4. heinäkuuta 2008

Fillaroinnista

Kulkeehan se fillari paremmin kun on renkaissa tarpeeksi ilmaa, huomasi hän tänään kun fillarilla ajoi. Eli pitkästä aikaa tuli pyöräiltyä. Edellisestä kerrasta jäi pieni ärsytys, sillä silloin se tuntui niin kovin raskaalle hommalle. No ihmekkös tuo, kun renkaat olivat aika tyhjät.

Tänään on kyllä ilmat hellineet. Aurinkoa tuli otettua parvekkeella enkä tällä kertaa palanut, eli jotain on opittu :) On se jännä miten sitä omaan silmään näyttää todella ruskettuneelle, kunnes viereen tulee joku, joka on oikeasti ruskettunut. Siinä huomaa itse olevansakkin tämän ihmisen talvivärinen. Ei ole kiva olla ilman rusketusta paperinvalkoinen.
Mulle on muuten tullut pisamia nyt vasta vanhemmalla iällä. Pikkaisia länttejä nenän varressa. Ihan kivoja toisaalta. :)

5 kommenttia:

Elegia kirjoitti...

Minulle tulee myös pisamia naamariin enkä pidä siitä ollenkaan. Jotenkin alkaa naama näyttää niin likaiselta niiden takia.

Mimmu kirjoitti...

Onneks mulle tulee tosi pieniä ja huomaamattomia.

Tiedä sitten,et jos ne tosta innostuukin ja alkaa lisääntymään. :S

Tiina kirjoitti...

Mä olin kanssa tuolla rantsussa (tai tarkemmin sanottuna venesatamassa, siellä on huomattavasti vähemmän ihmisiä kuin uimarannalla) istuskelemassa. Mä en juuri koskaan pala, mutta en oikein tunnu ruskettuvankaan nykyisin. Eipä sen niin väliä, kai siellä jonkun terveen punan sai edes pintaan.
Sitten alkoi taivaalle nousta niin tummia pilviä, että hipsin kotiin, mutta nytpä ne näyttävät jo väistyneen.

Harmi, että huomenna jo kylmenee taas. :/

Istuallaan kirjoitti...

Pisamat ovat salakavalia. Varsinkin kun niitä tulee sierainpieliin niin niitä äkkiä luulee mustapäiksi, mutta eivät ryökäleet sitä ole.
Itsellä on pisamia ympäri vuoden nenän varressa, mutta aina ne talvella sen verran haalistuu ettei mitään näy, ellei oikein ala katsomalla katsomaan. Ja kesällä pisamat eivät rajoitu pelkästään näihin kohtiin, niitä löytyy myös paikoista jonne ei aurinko paista.

Onnittele itseäsi uudesta naapurintyttö-lookista :)

Mimmu kirjoitti...

Minne kaikkialle sulla sit niitä pisamia oikein tulee? :D Sinne minne ei aurinkokaan paista :DD

Vähän väsy ehkä.. :)

Mä kans aluksi luulin mustapäiksi tai ihohuokosiksi, mutta kun tarkemmin katsoi, niin pisamiahan ne.

Kiva olla naapurintyttö :)