torstai 3. heinäkuuta 2008

Tasapainoinen torstai

Tänäänkin ollut melkoisen tasapainoinen päivä. Ensi alkuun vaikka sellaista, mikä saattaa järkyttää joitakuita, mutta biisi, joka soi mun päässä. On soinut jo muutamia tunteja. Ja ei, en ole näin kuten biisissä sanotaan ;)


Klamydia - Juhannuksena

Aamulla heräsin suhteellisen aikaisin siihen nähden mitä menin nukkumaan. Vähänkö väsytti, joten ei kun lisää unta palloon. Puoli yhdeksältä nousin, ja tiskasin! Siis kyllä, tiskasin siihen aikaan, heti herättyäni! Meni jotenkin jouhevammin kun unenpöpperössä teki sen. Mutta ompa hoidettu. Imuroinkin odotellessani raskaana olevaa kaveriani kylään. Huomenna tosin saa imuroida uudelleen, sillä näytti olleen varsinainen pikaimurointi. Huomenna tosin pesen lattiatkin siinä samalla.

Vähän on hassunnäköinen tämän ystäväni maha. Se on aika iso jo, kun ei finaaliin ole enää kuin vajaa kuukausi. Kaikista hassuimman näköistä on se, kun vauva päättää alkaa voimistelemaan ja koko maha vääntyy muodottomaksi tai se, kun sille raukalle tulee hikka. Silloin koko maha ja äiti samalla hytkyy :D Mä haluan ite kokea saman!! VAUVAKUUME!!!!!!

6 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Mitäs järkyttävää Klamydiassa nyt on... (Siinä bändissä siis, tauti onkin ikävämpi). :D

Voit varmaan sitten tulla samalla vauhdilla tänne imuroimaan kun mä en millään jaksais!

Mimmu kirjoitti...

Klamydia on bändi, josta joko pidetään tai ei pidetä. Oon huomannu. Tänään kaverille sanoin, et mulla soi toi biisi päässä. Se katto kuin hullua ja kysyi, et onko kaikki kunnossa :D

Joo, se tauti ei sitten ookkaan niin kiva. ;)

Mä voin tulla joo, moneltas sopis?

Tiina kirjoitti...

Tavallaan ymmärrän ton kyllä. Mullekin Klamydia on sellaista kausiluonteista. Näköjään about 10 vuoden sykleissä. :D

Mimmu kirjoitti...

No sulla on aikas pitkät noi syklit sitten.

Pitää muuten tarkentaa tota mun edellistä kommenttia. Mulla itelläni siis ei ole koskaan ollut mitään sp-tautia, että hlökohtaista kokemusta ei ole asiasta :)

Tiina kirjoitti...

Joo, no mä heti ajattelin, että kokemusta löytyy, kun noin asiantuntevasti kommentoit. ;D

Mimmu kirjoitti...

Arvasin :D