perjantai 11. heinäkuuta 2008

Muistaako kukaan

Moi! Mä olen Mimmu, muistaako kukaan mua?

Mä olen täällä jossain, tulen takaisin joskus ja kerran jossain vaiheessa kenen seurassa olen :) Salaperäistä, eikös? ;)

Eilen tuli käytyä grillaamassa, kertakäyttögrillillä kylläkin, mutta oli kyllä tajuttoman kivaa. Ei ole tullut harrastettua grillaamista muuta kuin kotigrillissä niin tuo luonnossa grillaaminen oli aika extremeä.

Tässä viiden päivän aikana on kertynyt melkoisen monta blogia lluettavaksi, joten jatkan urakkaani ja haluan kiittää Tiinaa ja Peikkotyttöä timantista. KIITOS!

Sen verran itse kierrän sääntöjä, että sinä, joka tänne eksyt, olet oikeutettu timanttiin, kunhan jätät kommentin tänne. :)



Here the rules:
Säännöt:


1. The winner can put the logo on his/her blog./
Voittaja voi laittaa logon blogiinsa.
2. Link the person you received your award from./
Linkitä siihen blogiin, josta palkinnon sait.
3. Nominate at least 7 other blogs./
Nimeä vähintään 7 muuta blogia palkinnon saajiksi.
4. Put links of those blogs on yours./
Laita noiden blogien linkit sivullesi.
5. Leave a message on the blogs of the boys/girls you've nominated./
Jätä viesti blogeihin, jotka nimesit voittajiksi.

Eipä tässä kait muuta kuin tämä tyttö jatkaa lukemista blogien osalta ja palailen asiaan taas kun kerkeän. Hauskaa viikonloppua kaikille joka tapauksessa!

7 kommenttia:

Annalinda kirjoitti...

Onnea vaan timangista! Mie en sitä kommentillani kalastele, koska sain sen jo, mutta ajattelin vain, että kun kerran ennenkin luit joskus mun blogia, niin saat salasanan siihen laittamalla mulle sähkäriä annalinda1ätnettipistefi. Ei siis oo pakko, mut jos haluut. heh. Mukavia jatkoja sulle sinne jonnekin kenen kanssa lie oletkin
;)

Anonyymi kirjoitti...

Muistaa! Ja on kovin salaperäistä :).

Minja kirjoitti...

Minä muistan! Minä melkein luulen jopa arvaavani missä olet.. hih. ;)
Toivottavasti et itse unohda meitä siellä, ja tulet takaisinkin vielä. :D

Mimmu kirjoitti...

Annalinda: Kiitos!
Sähköpostia laitan ihan justiinsa tulemaan :) Kiva kun muistuttelit ja ilmoitit. Tottakai haluan jatkaa mukana.

Hehkuvainen: Hyvä että muistat ;) Ja salaperäisyyden varjo auvautunee tuossa jossain vaiheessa.

Minja: Arvatenkin olet vieläpä oikeassakin sen suhteen, että missä olen. Enkä unohda kyllä ja takaisinkin palaan. Ei Tamperetta vaan voi unohtaa :)

Anonyymi kirjoitti...

Huhuu, ootko vielä elossa kun ei ole blogipostauksia kuulunut? Elämäsi menossa mukana, Nemon

Anonyymi kirjoitti...

Huhuu, ootko vielä elossa kun ei ole blogipostauksia kuulunut? Elämäsi menossa mukana, Nemon

Mimmu kirjoitti...

Oon mä elossa Nemon :)