perjantai 4. heinäkuuta 2008

Nukkumatti nukkumatti lasten

Taas se on viety. Joku on hukannut nukkumatin kartan. Perskules!

Koska uni ei tule, katsotaanpa vaikka miten tänne blogiin on taas löydetty. Elikkäs hakusanoja ystävät hyvät. Jos muuten joku sattuu sillä välin törmäämään Nukkumattiin, huutaa hep.

- Tirkistelijä + kuva No oishan siitä varmaan kiva kuva saada, mutta ei mua tietääkseni kukaan tirkistele eikä tänne ole kuvaa näin ollen laitettu. Eli sorppa.
- "oon lumi" no en oo, mää oon Mimmu. Lumi löytyy täältä.
- Alkaa lähestymään Mikäköhän? Se tirkistelijä?
- I feel so small Every now and then, yes :) Mostly no.
- ilmainen tampponia Se taitaa olla ilmainen tampponi tai tamppooni. Ei tampponia.
- Mimmun oma tila No täällähän tämä.
- Missä sukupuolitautitesti No se tehdään labrassa. Ihan TK:ssa. Tarvit vain lähetteen. Saa soittamalla oman alueen ajanvarausnumeroon esim.
- Naikkonen Mun mielestä naikkonen on vähän sellainen kevytkenkäinen. Mä en mielestä sellainen ole kuitenkaan. Vai?
- piilopaikka Joo-o. En ole piilossa..
- Reipas pano No tarkoitetaankohan tällä tekemistä vai kohdetta? En mä kyllä ole kenenkään pano.
- Ähtäriin Suolahdesta Ei multa kannata kysyä. Maantieto ei ole vahvin. Ähtärissä olen kyllä käynyt, mutta Suolahdessa en muistaakseni.

Ja sitten. Kymmenen kaupunkia, joista tänne on löydetty.

- Tampere
- Helsinki
- Hollola
- Kuopio
- Seinäjoki
- Littoinen
- Vantaa
- Kotka
- Turku
- Oulu

Terkkuja vaan kaikille. On teitä muualtakin, tuossa vain top 10.

Nyt mennään kokeilemaan nukkumista. Sai tähänkin tuhrattua taas hetkisen aikaa.

16 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Tiinan pilkunnussintakerhosta hei!

- alkaa lähestyä
- tamponi

:D

Mulla oli kyllä nukkumatti kylässä eilen illalla. Menin puoli yksitoita sänkyyn "lukemaan" ja seuraavan kerran havahduin viisi yli kaksitoista. Ja olisi ollut vielä aamullakin, mutta herätyskello häiritsi lemmiskelyämme.

Mimmu kirjoitti...

No hei Tiina, pilkunnussintakerhosta! Onko se tamponi tosiaan se oikea muoto? Ärsyttävä sana eniveis.

Olipas sulla kommentti. Ensin nusastaan pilkkua ja sitten lemmiskely on keskeytetty. :D

Tiina kirjoitti...

Siitä puhe mistä puute. :D

Mimmu kirjoitti...

Piti sekin sanoa tossa, mut kerrankin päätin olla hiljaa ;)

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä tamponi on hirvittävän ruma sana.

Toivottavasti uni tuli eikä jäänyt lyhyeksi. Näyttää siltä, että perjantaista tulee aurinkoinen päivä :).

(Ai että kun on fiksu kommentti. Pitäisiköhän herätä oikeasti ennen kuin kirjoittelee mitään?)

Wille kirjoitti...

Tiina on muuten aikaisemminkin maininnut että "alkaa" sanan jälkeen tulee perusmuoto. Minä en sitä silti koskaan muista joten vältän koko sanan käyttöä.

Yhdyn mielipiteeseen että tamponi on ruma sana. Onko tamponille mitään lempinimeä?

Mimmu kirjoitti...

Hehkuvainen: Tuli se uni ja sitä jatkui melkein kahdeksaan saakka.

Wille: Eipä ainakaan mun korviin oo kantautunu mitään lempinimeä tamponille. Kait se vaan on joku tiiviste :D

Anonyymi kirjoitti...

Mulle tulee kyllä mieleen tamponi- sanasta tapiiri (juuri tällä hetkellä, en ole ennen miettinytkään). En tiedä miksi. Joka tapauksessa halusin ilmoittaa, ettei sana sinällään aiheuta minussa rumuus-efektiä.

Ja hei Mimmu, mä voin tunnustaa, että mä olen varmaan se, joka kirjoittaa Tampereelta. ;)

Aurinkoista perjantaita!

Mimmu kirjoitti...

Tapiiri :DDDD

Ai säkös se ootkin Treelta, joka on monta tuhatta kertaa käyny mun sivuilla. Hyvä että selvisi ;)

Pitäis joskus tehdä oikein ryhmätreffit, Sirtsukin mukaan, jos haluaa. Kun mä nyt oon nähny jo Minjan ja Willen. Tiinan ja Annikinkin oisin nähnyt, jos oisin vaan päässyt mölkkyilemään.

Wille kirjoitti...

Vieläkin se on katkera mölkystä.

Siinähän sitä olisikin vasta treffit. Minä ja 5 naista. Huh huh.

Mimmu kirjoitti...

En mä oikeasti ole :) Pakko oli vaan mainita ;)

Tiina kirjoitti...

Niin, siis eihän mulla mikään pakkomielle ole siitä alkaa-sanan taivutuksesta...

Mimmu sitä paitsi ite jotenkin sössi sen mölkky-homman, kun oli vaan jossain yöjalassa. ;)

Ryhmätreffit kuulostaa kyllä hyvältä. :) Tytöt ja kiintiö-Wille.

Mimmu kirjoitti...

Willellä on kyllä vientiä näin kesäisin :D

Ja enhän sössiny, jos mulle olisi joku vaivautunut vaikka facebookin kautta ilmoittamaan aikataulua aiemmin kuin tuntia ennen, olisin ehtinyt. NIH!

Kiintiö-Wille :DDDDD Ei Wille mikään kiintiö ole, vaan jotain ihan muuta :)

Anonyymi kirjoitti...

Kotka o/

Mimmu kirjoitti...

Hahaa. Melko paljon täällä käyt kun top10 päässyt ;)

Anonyymi kirjoitti...

Aina kun päivität. ;)