tiistai 11. marraskuuta 2008

Hammaslääkäristä

Pakko taas avautua näistä hammasasioista.
Mulla piti olla tänään hammashygienistille aika. Olin siis varannut sen hammaslääkärin kehoituksesta puhelimitse. Muistan aivan selvästi kun ajanvaraustäti sanoi ajan olevan 11.11. klo 11, sillä sanoin hänelle vielä, että ompas siinä paljon ykkösiä ja hän myöntäili asiaa. Nyt kun tänään menin hieman ennen tuota aikaa paikalle, sain kuulla, että mun aika onkin 12.11. klo 12. Siis missä meni vikaan? Kuka helvetin idari siirtelee mun hammashygienistiaikoja?!?! Eli huomenna sitten taas uusiksi. Olisinhan mä voinut huomenna käyttää tuon ajan vaikka siivoamiseenkin, mutta ei väkisin!
Ja aivan varmasti huomenna koettaa taas uudelleen vedenpaisumus ja Nooa tulee arkillaan ohi, poimimatta mua kyytiin!

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Paha hammaskeiju varmaan asialla.

Anonyymi kirjoitti...

Eikä kun siivotaan vasta torstaina!!!
Onnea kuitenkin huomiselle. :)

Mimmu kirjoitti...

Minja: Mä luulen kanssa. Tai sitten ne on kyllästyny siihen, kun mä rampparin siellä ton yhden hampaan takia monen monta kertaa ja tuun vielä jatkossakin ramppaamaan, et aatteli, et tuuppas nyt kerran turhaankin.

Sirtsu: Mun ois pakko vähän siivota jo huomennakin, kun aattelin tosiaan perjantaiks saada koko tän läävän kissanhilseettömäks. :)
Kiitos :)

Tiina kirjoitti...

No onneksi kuitenkin noin päin kuin että olisit mennyt huomenna ja se olisikin ollut jo tänään ja sitten olisit joutunut makselemaan sakkoja.

Äsken kun puraisin, niin hammaskalustostani kuului hervoton rusahdus. Vähän pelästyin, että nyt on hammaslääkärikeikka edessä, mutta ei siellä mitään omituista näy. Toivon mukaan selvisin säikähdyksellä! :O

Mimmu kirjoitti...

Kuitenkin aamulla kun heräät, on tyynynvieressä siistissä kasassa pari hammasta murentuneena :D Noh, toivottavasti ei.

Anonyymi kirjoitti...

Niin, mä tulin vaan utsii, et miks kämpän pitää olla tiptop perjantaihin mennessä ? Mä en onnistu muutes viel tänäänkään siivoo...

Mimmu kirjoitti...

Lumi: Sen pitää olla siksi kissanhilseetön, kun tuo mies tulee tänne ja se on ei niin vähääkään allerginen.

Anonyymi kirjoitti...

Aah, nyt ymmärrän. Oikein mukavaa ja antoisaa viikkoa Sinulle ja miehelle sinne. Pitäkää toisianne paaaaaljon hyvänä. Ihqdaa <3