torstai 13. marraskuuta 2008

Ilmoitusluontoista asiaa

Mä häviän täältä blogimaailmasta nyt melkeinpä viikoksi. Palailen ensi keskiviikkona. Olen kyllä ihan kotosalla, mutta mulla on seuraa, rakasta seuraa :)

Tänään on tullut siivottua. Selkä ei oikein tykännyt hyvää tavaroiden nostelusta, imuroinnista ja lattioiden pesusta. Eli nyt sitten kärsitään siitä. Eiköhän tämä selkä tässä kuitenkin rauhoitu. Oudokseltaan se taitaa hoosiannaa huutaa. Toisaalta, oonhan mä tällä viikolla käyny joka päivä lenkilläkin ja sekin taas oudokseltaan tuntuu selässä, ainakin mulla.

Ai niin, se hammashygienisti. Eilen ei ollut kukaan erehtynyt siirtämään enää mun aikaa. Pari outoa asiaa kuitenkin tapahtui. Kun menin sinne ja aioin ilmoittautua, niin vastaanottosetä avaa luukun ja kysyy "oletko sä Mimmu?". Katson hetken, se toistaa kysymyksen, ennenkuin tajuan, et sehän osas yhdistää mut jo. Pelottavaa. En mä siellä sentään NIIN usein käy!
Lisäksi sain hygienistilla kuulla, että mulla on kuulemma hammaskiveä hammaslääkärin mukaan. Kun hygienisti katsoi mun suuhun, se vaan totesi, ettei täällä nyt oikein mitään ole, mutta hinkutellaan nyt noita hampaanvälejä sillä laitteella. 5 min olin siellä, maksoi 12 € eli on niillä kyllä hyvä tuntipalkka...

Mutta viettäkääpä hauska viikonloppu, niin mäkin teen!

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ehkä se rakas seura hieroo sun selän terveeksi. :)
Kivaa viikonloppua sinnekin!

Mimmu kirjoitti...

Toivotaan :)

Tiina kirjoitti...

Se on kyllä aika huolestuttavaa, jos hammaslääkäri tai vastaava alkaa tuntea jo nimeltä. :D

Hyvää viikonloppua sulle ja rakkaalle seurallekin! :)

Mimmu kirjoitti...

No niinpä! Ja mulla ois 2 vkon päästä taas aika kun jatketaan tota juurihoitoa... :/

Anonyymi kirjoitti...

Mun selkäni päätti ilmeisesti ottaa susta mallia ja päätti kipeytyä pikkuisen myös. Mutta ei hätää. Korjaan sen kuntoon viimeistään huomenna, kun juhlin pikkujoulua. Taas. :)

Oikein rakkaudellista viikonloppua ja melkeinpä viikkoa! ♥

Mimmu kirjoitti...

Sirtsu: Myötätuntoselkä :D

Hauskaa pikkujouluilua sinne. Taas. :)