keskiviikko 5. marraskuuta 2008

Vaklaajat

Lisäsin tuonne sivuun tuon vakoilijat-jutun. Eli jos tunnustat itsesi tänne lukijaksi, niin siitä klikkailemaan :)

Ois mulla vaikka mitä kerrottavaa, mutta jotenkin tuntuu, että toisista asioista pidän nyt pääni kerrankin kiinni. Voisin vaikka kertoa, että kävin tänään työhaastattelussa ja sanoin asian, minkä vuoksi haastattelija sanoi, että eivät voi ottaa mua töihin. Eikä tämä ole nyt mikään, että olisin haistatellut tai muuta. Aivan järkevä asia, ei todellakaan mikään "ups, mitäs sitä tuli sanottua". Heidänkin edun mukaista, etteivät olisi mua palkanneet. :)

Toinen asia. Miten ihmeessä eilinen laboratoriotäti pystyy sanomaan sitä vaipankokoista rättiä, minkä ne papa-kokeen jälkeen antoivat, pikkuhousunsuojaksi? Mun mielestä ei hyvällä tahdollakaan. Miten terveyspuolella ei voi olla mikään muu pientä kuin budjetti? Mä vaan kysyn. Noh, en nyt kuollut tuohon kuitenkaan, ettei siinä mielessä mitään hätää.

Eipä mulla muuta.

7 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Eka!

Harmi, että sen työpaikan kanssa kävi nyt sitten noin, mutta toisaalta varmaan molemmille osapuolille parempi, jos kerta noin oli.

Mimmu kirjoitti...

On se parempi, jos muistat mitä puhuttiin pitsalla mun suhteesta esim. Siihen liittyen tämä työpaikkakin on parempi, että meni näin :)

Tiina kirjoitti...

Arvelinkin vähän että liittyi siihen. :)

Anonyymi kirjoitti...

Vaklaan kyllä, mutta en bloggerin kautta. :)

Mimmu kirjoitti...

Hyvähyvähyvä :)

Anonyymi kirjoitti...

Mun pitäis kans käydä papassa tai nyt alkuun varata aika siihen. Ja olen lukijasi, mutta jostain syystä mun kone sai kilarit kun yritin tonne vaklaajan mennä (tein ehke jotain väärin ja enhän ole bloggerilainenkaan tai sit tää läppärivanhus ei jaksa enää noita uusia trendejä) joten en uskalla koittaa edes uudestaan, ettei tää vanhus saa sydäriä ja delaa ;)

Mimmu kirjoitti...

Se tosiaan vaatii sen bloggertilin, että nou hätä, Lumi! :)
Mä en ymmärrä, miten se on aina niin hirveän vaikea varata aikoja tuollaisiin värkkienesittelytilaisuuksiin. Ehkä sitä on sitten kuitenkin sen verran häveliäs tai jotain...