tiistai 4. joulukuuta 2007

Veronpalautukset

Tänään olikin sitten rahapäivä. Hieman tuli veronpalautuksia. Ei mitenkään paljoa, mutta sen verran, että voi ostaa jtn pientä kivaa itselle. Eli reilu satanen. Viime vuonna sain yli 500€ takaisin, oli kesällä ollut puhetta, että kaverin kanssa lähdettäisiin jouluksi ulkomailla, mutta kaveripa otti miehen ja muutti sen kanssa yhteen, eikä lähtenyt. :( Itse tuhlasin tuon rahan sitten keväällä Tallinnassa.

Lisäsin tuonne sivupalkkiin joitakin blogeja, joita luen. Varmasti määrä lisääntyy vielä. Mutta jotain noin alkuunsa.

Tämä tyttö laittaa nyt musiikin soimaan ja siirtyy imurin jatkeeksi sekä tiskaamaan. Tosin tuo sänkykin näyttää nyt todella houkuttelevalta...

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi kuinka ihanaa, että mun blogi on päässyt sun listalle :)

Ja tosiaan, ihan hyvin päivä lähtee tästä pikku hiljaa käyntiin kun tuli vähän edes lisää euroja tilille, vaikkei niillä ehkä ulkomaille pääsekään. Eiköhän niille jotain käyttöä kuitenkin löydy :D

Wille kirjoitti...

Ja minunkin blogi on tuolla vielä oikeaoppisesti viimeisenä. Sokerina pohjalla.

Ja minulla ainakin menee veronpalautuksista suurin osa joululahjoihin.

Mimmu kirjoitti...

Delilah: Tottakai olet listalla, kun blogiasi luen :)

Wille: Jos vaihdat nimen, niin sitten käy noste ;) Tai voinhan mä ton sun linkin laittaa vaikka millä nimellä. Joten millä laitetaan että saadaan ensimmäiseksi?

Wille kirjoitti...

Ei sitä sieltä pohjalta tarvitse ylös nostaa. Tunnen oloni kotoisaksi siellä.

Anonyymi kirjoitti...

Jei! Minäkin pääsin, minäkin pääsin! Siis listalle. :D

Mäkin sain veronpalautuksia muutamankin satasen, mutta joku hassu on jättänyt laskuja rästiin ja minä joudun ne nyt maksamaan. HÖ. Vaikka jää mulle vähäsen osteluunkin.

Mukavaa tiistaita Mimmulle! (Onhan nyt tiistai?)

Mimmu kirjoitti...

Voinhan mä Wille laittaa ne käänteisessä aakkosjärjestyksessä tuohon, niin et olisi aina viimeinen.

Sirenita: On nyt tiistai ;)

Wille kirjoitti...

Meillä joskus taidettiin ala-asteella jakaa todistukset käänteisessä järjestyksessä. Olihan se kivaa vaihtelua kun aina olin tottunut saamaan viimeisenä. Sukunimikin kun alkaa v-kirjaimella.

Mimmu kirjoitti...

No on sulla ollu vaikea lapsuus. Mäkin muistan, että joskus ala-asteella jotain jaettiin välillä aakkosjärjestyksessä tai sitten mentiin pituusjärjestyksessä miten päin sattui. Ite oon vaan aina ollu keskellä. Sekä aakkosjärjestyksessä, että pituusjärjestyksessä. Ala-asteella siis. Nyt tuossa viimeisessä varmaan lähempänä niitä lyhyitä ;)

Pistaasi kirjoitti...

Veronpalautukset menevät suoraan laskuihin, möh :(
Mätkyt olis pelottavia kun ei tiedä noista verojutuista mitään.

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos kun mäkin olen päässyt listalle :) pitäisi omaakin taas jossain vaiheessa päivitellä, kun lukemani blogit lisääntyy sen verran tiuhaan tahtiin...

Mä sain palautuksia vain 30€ niin sitä ei oikein edes huomaa tilillä. Toki parempi sekin kuin että olisi mätkyjä tullut :D

Mimmu kirjoitti...

Onko kaikki tätä blogia seuraavat saaneet palautuksia? Ihan hyvä homma :)