sunnuntai 9. joulukuuta 2007

Sunnuntai

Taas ollaan sunnuntaissa. Tää viikko meni nopeaan vaikka olis kyllä saanu mennä nopeamminkin tämä loppuviikko. Se eräskaveri oli täällä keskiviikosta lähtien. Alkoi jo jossain vaiheessa tympäisemään sen täällä olo todella paljon. Miten sen asian sanoo nätisti, ettei toinen vaan mitenkään kiinnosta. Mä olen tosi huono siinä.

Huomenna pitäisi mennä joululahjaostoksille. Äiti tulee mukaan, niin saa jotain itellekin ostatettua ;)

Mutta nyt pakko mennä vaihtamaan lakanat. Ei halua noissa nukkua ensi yötä ja sitten suihkun kautta sohvalle.

15 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Haha. You're so busted!
Käräytin teidät Willen blogissa. :D

Mimmu kirjoitti...

Mitäs sä nyt kuvittelet? :D

Wille kirjoitti...

Tiina prkl.

Mimmu kirjoitti...

Neiti Etsivä ;) Mehän ei Wille mitään myönnetä, eihän? Ja miten se Wille ois voinu olla, kun enhän mä sitä nyt pois heittäis...

Tiina kirjoitti...

No sehän oli tietysti vain hämäystä, että pitää lakanat vaihtaa ja sitä rataa. Oikeasti nuuskit niitä siellä ekstaattisena. ;D

Wille kirjoitti...

Niin tietenkin. Eihän minua pois heitetä. Eiku. Minuthan just heitetään.

Mimmu kirjoitti...

En mä heittäis :)

Mimmu kirjoitti...

Ja minkälaisena perverssinä Tiina mua oikein pitää :D Mä otan ne lakanat pois ja laitan ilmatiiviiseen pussiin, jotta sä saisit Willen tuoksua ;) Eli annappas osoittees, niin lakanapussi ois tulossa :D

Wille kirjoitti...

Pitääkö minun lähettää omat lakanani että Tiina voi sitten vertailla hajuja.

Mimmu kirjoitti...

Peseekö Tiina ne?

Minja kirjoitti...

Mutta mistä Tiina voisi tietää, että Wille ei sitten huijaa ja lähetä vaikka sähkiksen lakanoita. Ettei olisi sama haju kuin Mimmun lakanoissa.

Mimmu kirjoitti...

Tiinan pitää käydä sitten haistelemassa suoraan Willeä...

Wille kirjoitti...

Mikäs siinä. Tervetuloa haistelemaan.

Wille kirjoitti...

En takaa kyllä että mitenkään miellyttävältä tuoksuisin.

Mimmu kirjoitti...

Ei kai nyt Wille voi pahalle haista?