keskiviikko 19. joulukuuta 2007

Ongelmia

Mä en nyt halua kirjoittaa näistä miesongelmista siksi, että ihmiset saisivat sellaisen kuvan, että ompa tuolla tytöllä vientiä vaan siksi, että ne kuuluvat mun elämään. Aivan kuten sekin postaus, minkä poistin, mutta esim Wille tarkkana poikana oli nähnyt :)

Eli tänään tämä roikkujatyyppi soitti kolmisen kertaa. En vastannut kertaakaan. Sitten laittoi viestin, että mikä on ongelmana. En osannut suoraan sanoa kunnolla muuta kuin, että en halua nyt puhua, koska on muuta menossa. Todellisuudessakin oli, juttelin nimittäin JK:n kanssa. Lupasi soittaa huomenna uudelleen. Silloin sanon kyllä asioiden todellisen tilan.

Ja tämä juttu, minkä Wille ehti näkemään. Mitään hirveää hätää ei pitäisi kuitenkaan olla.

Tänään mua pyysi kahville vielä uusi tyyppi. Olen siis tavannut joskus aikaa sitten, mutta ei olla sen koomin nähty. Tilanteeni olen hänelle kyllä rehellisesti kertonut, että lisää ongelmia en miesten kanssa halua.

JK... Vetää edelleen puoleensa ja varmaan vielä kertaalleen katson tämän jutun. Mies kun on tosiaan muuttunut jonkin verran. Sen olen päättänyt. Mä en ala siihen, että pyöritän kahta eri tyyppiä niin kauan kun asun yksin. Ei musta ole siihen enkä sitä edes halua.

6 kommenttia:

Tiina kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
Wille kirjoitti...

Aina ei sitä positiivista tulosta toivota joka asiassa.

Mimmu kirjoitti...

Joo, nyt kyllä negatiivinen on sitten positiivinen. :)

Anonyymi kirjoitti...

Toivotan sulle sitten oikein negatiivista joulunalusaikaa! :)

Ja kyllä se sananparsi 'parempi katsoa kuin katua' pitänee paikkansa tuon JK:n osalta. Saattaa muuten jäädä kaivertamaan, josko siitä kuitenkin olisi sittenkin ehkä tullut jotain. Siihen katselmukseen toivon positiivista yllätystä.

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
Mimmu kirjoitti...

Toivotaan tosiaan, että kaikki menee hyvin :)