maanantai 31. maaliskuuta 2008

Mikäs päivä tänään onkaan?

Eikö nyt ole maanantai? Ihan sekaisin päivistä.

Tänään piti käydä tulostamassa eräitä papereita ja koska en itse omista toimivaa tulostinta, niin olen tajunnut, että edullisimmin pääsee työkkärissä. Ilmaiseksi nimittäin. Mutta sielläpäs ei tulostimet sitten toimineetkaan. Eli huomenna uusiksi. Siinä kun olin kävellyt edestakaisin turhaan, tuli mieleen muutaman kerran, että pitäisikö ostaa se tulostin. Joka ei heti kuivattaisi musteita.

JK:n kanssa puhuin puhelimessa tänään. Pyysi anteeksi ja kertoi arvostavansa ja katuvansa kaikkea paskaa, mitä on mua kohtaan tehnyt. Yksissä tuumin sanottiin, että katsotaan tuossa jonkin ajan kuluttua miten aika on parantanut haavat, pystyykö sitten olemaan enemmän tekemisissä. Ystävinä.

Miksi aina näin keväällä iskee hirveä muuttohinku? Mä laitoin tänään jo asuntohakemuksia menemään. Mä haluan pois täältä. Toiseen asuntoon. Joka olisi enemmän mun näköinen. Voisi tavallaan aloittaa tämän elämän alusta. Toivotaan, että tärppää ja pidetään peukkuja pystyssä.


Laitoin muuten tuon vanhan blogin salasanan taakse. Jos jotakuta se kiinnostaa, sen saa kysymällä. :)

3 kommenttia:

Wille kirjoitti...

Minäkin pidän pystyssä.

Mimmu kirjoitti...

Willeen voi aina luottaa tuossa peukun pystyssä pitämisessä.

Mitähän se kertoo mun pään sisällöstä, kun luin sen mailin missä kerrotaan uudesta kommentista ja luin siitä tuon Willen kommentin, en edes muistanut tätä postausta vaan tuli tämä
mieleen

Anonyymi kirjoitti...

Nättihän tää uus pinkki on. Mulla ois kans muuttokuume ja kova semmoinen, mutta omasta kun ei ihan niin helpolla muuteta, täytyy vaan tyytyä muuttamaan jotain täällä :( Mäkin pidän peukkuja sulle.