lauantai 22. maaliskuuta 2008

Elämä jatkuu

Eli ne, jotka ovat tunnustaneet minut facebookissa ystävikseen ovat mahdollisesti huomanneet. Nyt olen virallisesti taas yksin. Ilman suhdetta. Vapaa tekemään mitä tahansa. Eikä tunnu edes pahalta. Tosin, olenpahan ehtinyt siihen varautua jo jonkin aikaa. Tiesin JK:n säätämisistä, vaikkei tuo niitä tunnustanutkaan ennenkuin pitkällisen taivuttelun jälkeen. Tajusi vihdoin, että mä taidankin tuntea sen pikkuista paremmin mitä se itse kuvitteleekaan. Olen tavallaan helpottunut.

Kuka haluaa olla mulle se vartija, että jos joskus koetan vielä jotain sen miehen kanssa, muistuttaa kaikesta siitä paskasta mitä oli? Mä olen nyt nimittäin nähnyt, ettei se siitä muutu vaikka haluaisikin. Ja siitä muistutukseksi tämä biisi. Kerran täällä jo ollutkin, mutta laitetaan uudelleen.



P.S. En halua tähän mitään sääli- tai voivottelukommentteja. Sillä olo on hyvä :)

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Niin se elämä aina joskus menee. Hyvä että tunnet olosi hyväksi, mitä sitä väkisin vääntämään jossei onnaa. Kun kuulin ton biisin ekaa kertaa, tykästyin, mutta nyt se on jo mun makuun aika puhki kulunut vaikkakin sopii moneen tarkoitukseen soitettavaksi tod hyvin. Vointeja :)

Mimmu kirjoitti...

Muhun toi biisi on iskeny vähän liiankin lujaa. Tulee kuunneltua koko ajan. Varsinkin jos on paha mieli JK:n vuoksi. Nyt se sitten jääkin biisiksi, joka muistuttaa tästä kahdesta vuodesta mun elämästä.

Wille kirjoitti...

En tykännyt biisistä mutta video oli kaunis. Jotkut biisit kyllä jää muistuttamaan tietyistä hetkistä ja ihmisistä. En tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia.

Mimmu kirjoitti...

Kait se on hyvä asia, että muistaa tietyistä biiseistä asioita. Tosin, jos ne on huonoja asioita ja joutuu kuulemaan ko. biisiä koko ajan, niin melko surkeetahan se o..

Pistaasi kirjoitti...

Tämä ei ole säälikommentti vaan voimakommentti! Voimia!
Aina kun kirjoitat kyseisestä henkilöstä hyvää, täytyy pistää linkki kirjoituksiin missä muistit hänen todellisen luonteensa ;)

Itselläni oli joskus "juttu" miehen kanssa, joka osoittautui pelimieheksi. Enää en halua samanlaiseen soppaan. Tuntuu ettei niillä ole tunteita.

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
Mimmu kirjoitti...

Ina: Hieno homma, että ryhdyt tavallaan mun vartijaksi ;)