keskiviikko 12. maaliskuuta 2008

Meemiä sun muuta

Aloitetaan heti alkuun meemillä. Tämä on jo ollut monessa paikassa, mutta jatketaan tosiaan vielä täälläkin :)

1. Vastaa nimelläsi ja minä kerron sinusta jotain.
2. Kerron sinulle, mikä bändi/elokuva muistuttaa minua sinusta.
3. Keksin jotain yhteistä/samaa intressiä mitä meillä on.
4. Kerron mistä saattaisin kadehtia sinua.
5. Kerron ensimmäisen muistoni sinusta.
6. Kerron sinulle eläimen, josta tulet mieleeni.
7. Kysyn sinulta jotain, mitä olen halunnut kysyä.
8. Jos teen tämän sinusta, laitathan tämän blogiisi.

-----

Sitten ihan muuta juttua. Tänään kävin taas katsomassa tuota ah niin parjattua terveydenhuoltoa. Mun osalta toimi kyllä ihan hyvin. Sain lähetettä odotetusti eteenpäin ja tyytyväisenä tulin lääkärin luota pois. Tosin ajat olivat myöhässä noin 20 minuuttia. Ja se ei kyllä taida olla edes paljoa.

Tänään sorruin ja ostin suklaata :/ Saa tulla läksyttämään. Ei pitäisi, varsinkin kun tässä tarkoituksena saada vielä kiloja pois kesään mennessä sellaiset 5-10... Hyi Mimmu!

5 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Laitan vahingon kiertämään ja ilmottaudun mukaan! ;)

Minja kirjoitti...

Minä myös!

Wille kirjoitti...

Hetkinen. Enkö minä jo ilmoittanut? Ei varmaan kommentti löytynyt perille. Joka tapauksessa minä mukaan myös.

Anonyymi kirjoitti...

Ja minä!

Anonyymi kirjoitti...

Tää tahtoo ja !