sunnuntai 30. maaliskuuta 2008

Sunnuntai

Selkä taas jumittaa eli ei saisi tässä taaskaan olla, mutta minkäs teet kun on koukussa nettiin ja blogeihin?

Tänään olin kodinhengetär ja imuroin, siivosin ja leivoinpa vielä muffineitakin. Ja syynähän tähän ei millään voi olla se, että kaveri on tulossa kylään, eihän? Mähän vaan olen niin kovin siisti ja hyvä kotirouva-aines.

Tiinalta löytyi tällainen henkinen horoskooppi -testi ja tässä vähän tuloksia. Mä en aivan näe tuossa itseäni, mutta osa on tietysti totta. Ja testihän löytyy täältä.


Ja sitten loppuun vielä päivän pakollinen biisi. Kiitos ja anteeksi Tiina :D


Evanescence - Lithium

5 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Herran pieksut mä pelkäsin, että tuo on joku cover Nirvanan Lithiumista, mutta ei ONNEKSI ollut...

Mimmu kirjoitti...

Jos se olisi ollut, niin sua ei varmaan olisi näkynyt näillä sivuilla enää koskaan?

Wille kirjoitti...

Ei varmaan edes tarvitse sanoa että minä kyllä tykkäsin.

Minja kirjoitti...

Ihan sivuhuomiona.. onkohan kukaan koskaan laskenut kuinka monessa Evanescencen videossa tuo laulajaneitonen laulaa vähintään osan ajasta makuuasennossa? :)

Mimmu kirjoitti...

Wille: Arvasin, että pitäisit :)

Minja: Varmasti aika monessa. En ole kiinnittänyt huomiota, ennekuin nyt kun sanoit :D Nyt ei voikkaan enää katsoa noita videoita ilman, että kiinnittää tuohon asiaan huomiota.