keskiviikko 1. lokakuuta 2008

Lokakuu

Sitä on sitten kuukausikin vaihtunut, mun synttärikuu. Mä pidän lokakuusta, siis muustakin syystä kuin synttäreiden johdosta, ei se ole se ainoa asia lokakuussa. Tavallaan tämä lehtien värinmuutos on piristävää vaihtelua kesän vihreyden jälkeen. Eikä se sadekkaan haittaa, mikäli löytäisin jostain sateenvarjon, joka ei pienestäkin puuskasta käänny ympäri. Valmistetaanko edes sellaisia? Siis käsilaukkuun sopivia, ei niitä metrin mittaisia.

Kävin tänään kummilapseni luona. Tuli haikea tunne, kun katseli sitä perhearkea ja eloa. Mä haluaisin itse olla samassa tilanteessa, oma talo/asunto, perhe, onnellisuus, talous suht koht kunnossa. Inhottavaa olla ystävälleen kateellinen, mutta välillä tunsin kateuden piston sydämessäni. Koetin vain tunkea sen pois, sillä tietenkin olen todella iloinen ystäväni puolesta, että hän on haaveensa saanut toteen.

Jos siirtyisi lahjatehtaaseen eli olkkarin sohvalle neulomaan joulu- ja synttärilahjoja. Kyllä, olen kerrankin aloittanut ajoissa. :)

Hauskaa keskiviikkoa ihmiset rakkaat!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mullakin oli ajatus, että alkaisin väsätä kaulaliinoja, pipoja ja lapasia lahjaks ajoissa. Mutta se ajatus vaan aina välillä käy mielessä ja menee pois. Olet sinä reipas!

Minja kirjoitti...

Lokakuu on hyvä synttärikuu. :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa syntymyskuukautta :)!!

Minä olen muutaman joululahjuksen jo neulonut, ja melko monta korttiakin tehnyt, mutta paljon olisi vielä tehtävää... ensin vain pitäisi keksiä että mitä tekisi.

Ja kyllähän tuo värien kirjo luonnossa tosiaan hienolta näyttää ja hyvältä tuntuu :).