tiistai 21. lokakuuta 2008

Niskajumitus sentään!

Mä olen aivan jumissa. Ollut jo kaksi päivää. Hädin tuskin pää kääntyy (vähän nyt liioiteltua ehkä). Hartiat, niska, yläselän lihakset. Ei sitten lainkaan kivaa. :( Saisinko mä hierojan jostain, kiitos? Mielellään vielä miespuoleinen, joka voisi sitten jäädä viereen nukkumaan ja katsois, et mä en nukkuis ihan mutkalla kuten yleensä.

Silmiäkin on sattunut, kun sain vihdoista viimein silmälasit. Mullahan on siis useamman vuoden ollut jo lasit, mutta en vain ole pitänyt niitä tai sitten olen pitänyt piilareita. Mulla on hieman hajataittoa ja sitähän ei piilareilla pysty korjaamaan. Nyt sitten lasit tekee sen ja kyllä hieman tuntuu oudolle silmissä. Mutta näkeepä paremmin ja äkkiä siihen tottuu.

Elämässä muutenkin tapahtumassa muutoksia. Monestakin syystä. Haluaisin ne kaikki vaan alta pois mahdollisimman nopeasti, sillä tiedän saavani paskaa niskaan yhdeltä suunnalta... :(

4 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Voi voi. :(
Toivottavasti pystyt väistelemään sen lentelevän paskan hyvin. Ehkä ne niskatkin siinä vetreytyy samalla!

Mimmu kirjoitti...

Mä luulen,etten pysty. Mut pitää toivoa, et ees se skeida ois lämmintä ja se vetreyttäis niskan :D

Annikki kirjoitti...

Missäs sää opiskelitkaan?

Lähtisit mun kanssa keppijumppaan, siinähän ne vertyy kaikki paikat ja lisäksi oppii käsittelemään kepillä taulapäitä.

Mimmu kirjoitti...

Mä en opiskele missään. Etin työtä.

Mun pitäis alkaa käymään salilla, sekin saattais auttaa. Ei vaan hirveästi innosta laittaa niin paljoa rahaa mihinkään. Kyllähän se venyttelykin auttaisi, kunhan vaan jaksaisi/muistaisi/viittisi tehdä.

Taulapäiden varalta pitäis tosiaan olla joku keinä. Mä kun oon kuin magneetti niille. :(