sunnuntai 28. joulukuuta 2008

Joulu ohi

Nyt sekin on sitten juhlittu, on syöty urakalla kaikkea hyvää ja kohta voikin aloittaa sitten taas kevennyksen. Uutena vuotena pitää vielä saada perunasalaattia, raneja ja nakkeja, sitten se onkin siinä pitkäksi aikaa.

Mitens teidän joulu meni? Tuliko paljon lahjoja? Mä taisin olla aika tuhma, sillä en saanut juuri ollenkaan lahjoja. Miehen kanssa tosin oltiin sovittu, ettei osteta toisillemme mitään vaan ostetaan sitten jossain vaiheessa tarpeellista, vähän kuin jälkikäteen joululahjaksi. :)

Eipä täällä ole sen kummempia tapahtunut. Joku talviväsymys on vallannut taas, mutta eiköhän se mene ohi taas jossain vaiheessa. :)

Koettakaa viettää hauska loppuvuosi ja vaihtakaa vuosi turvallisesti!

5 kommenttia:

Minja kirjoitti...

Raneja? Onko meillä nyt joku kielimuuri vai enkö mä vaan tajuu.. mä tunnen yhden miehen nimeltä Rane, enkä menis sitä kyllä syömään. :)

Tiina kirjoitti...

:D :D :D (Nauran Minjalle, sorppa!)

Kauhean tylsää tollanen, että sovitaan ettei osteta lahjoja! En ikinä suostuis! MUN MIEHEN pitäis ostaa mulle kyllä AINA lahjoja! ;)

Tiina kirjoitti...

Toim.huom. Ei siis ole pakko ostaa, ei sillä rahallisella arvolla ole niin väliä, mutta voi vaikka väkertää omin pikku kätösin jotain. Kunhan on lahja. :D

Anonyymi kirjoitti...

Mä olin kai ollut ihan tarpeeks kiltisti, kun sain lahjoja, enenmmän kuin olin odottanut. Joulu oli kerrassaan ihastuttava... ilman kaikkea sitä jouluhässäkkää, ystäväjoulu katsos. :)

Oikein muikeaa loppuvuotta sullekin ja ihastuttavaa ens vuotea!

Mimmu kirjoitti...

Minja: Raneja = ranskalaisia. :D

Tiina: Olihan se aikas tylsää, että noin sovittiin, mutta mä toivon, että joku lahjan tyyppinen tässä tultaisiin vielä hankkimaan ;)

Sirtsu: Sä sait varmaankin ne munkin lahjat!