perjantai 5. joulukuuta 2008

Lähtökuopissa

Elikkäs mä olen huomenna lähdössä hieman pidemmäksi aikaa pois Tampereelta ja aivan varmasti tämä blogi hiljenee entisestään. Mä koetan kuitenkin seurailla teidän tapahtumia ja itsekin kertoilla jotain mitä on tapahtunut.

Pitäisi tiskata tässä vielä ennen huomista, pakata tavaroita, kirjoittaa joulukortit lähtövalmiiksi ja tehdä sata muuta asiaa. Mutta kun ei vaan saa tehtyä kuin viime tipassa.

Mutta mä toivotan tosiaan kaikille hyvää viikonloppua ja itsenäisyyspäivää! Olkaa kiltisti!

8 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Tack detsamma!

Pidä hauskaa, mutta älä tee mitään mitä minä en tekisi. ;)

Anonyymi kirjoitti...

Hyvää kaikkea sinnekin ja hauskaa reissua! :)

Mimmu kirjoitti...

Tiina: Mä pidän :)

Minja: Kiitos!

Anonyymi kirjoitti...

Oikein hyvää lomaa sinnekin! :) Tulee ikävä... :(

Mimmu kirjoitti...

Delilah: En mä kokonaan ole täältä katoamassa. Ehdin ihan hyvin välillä laittamaan väliaikatietoja ;)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitti samoin! Ja oikein ihanata ja antoisata reissua, matkaa, olemista, asumista... mitä se nyt ikinä onkaan :)

sirenita kirjoitti...

Mukavaa reissua ja hyvyyttä ja ihanuutta kans. Ja oo ite kiltisti!

Mimmu kirjoitti...

Lumi: Tää matkalla oleminen on ihan tavallista arkea, yhdessä olemista :)

Sirtsu: Ainahan mä kiltisti olen ;)